dimarts, 25 d’abril de 2006

Mirall Intemporal

Aquesta foto vol mostrar la intemporalitat del reflex de les aigües del riu, que sempre reflexen el mateix en aquest punt. Sempre mentre l'ésser humà no ho canviï. En aquest cas només mira, potser pensant quin mal fer al riu? O potser només mirant la seva bellesa? Això és una pregunta sense resposta.

La foto és meva, però el títol és original de la mateixa persona que surt a la foto. És feta al costat del riu Ter, just on es junta amb l'Onyar, el passat 14 d'Abril. Per veure millor la imatge prémer sobre ella.

2 comentaris :

berbix ha dit...

Publicat 25/04/2006 a 01:19:

Recolzat a la barana, miro fixament el riu. Un mirall sorneguer, que menteix en mostrar aquest ondulant enrenou en comptes del meu semblant impassible. Les seves aigües murmuren mentre flueixen, impausadament i inexorable en el seu viatge, país a travès, fins al mar. L’observo fixament. M’observo fixament. Voldria que transportés aquest reflex fins al mar, que ella mira cada nit. Que li ensenyés el meu barbó damunt el puny i la meva mirada perduda. Que li fes saber que encara la recordo.

Marc ha dit...

Publicat 25/04/2006 a 20:09:

que poetics que us heu posat... quin sustu, per un moment he pensat que era el manzanares (el "pomeres" pels amics)