dimecres, 19 d’abril de 2006

Neix LAPRÍ

Avui neix Laprí, la meva pàgina personal. Però, què és Laprí?
El significat de Laprí ve de l'any 1998. Per aquella època jo contava amb 14 anys. Fent dibuixos de símbols o marques per a un treball se'm va acudir fer el de la primera de TVE:

Com que s'havia d'innovar, doncs li vaig fer ulls, boca, braços i cames i li vaig posar de nom "Lapri", sense accent a la i.
Uns anys més tard, cap al 2001, quan vaig tenir Internet, doncs se'm va acudir aprendre a fer pàgines web, i doncs en vaig fer una de prova. Al moment de posar-li nom, i en no trobar-ne cap de bo, finalment se'm va acudir aquell nom que li vaig posar a aquell dibuix fet fa uns anys, "Lapri".

Uns mesos més tard, avorrint-me a l'institut, se'm va acudir innovar, i vaig crear el definitiu símbol de laprí, ja amb accent a la i.

Des d'aleshores doncs he volgut tenir un lloc a internet amb aquest nom. El passat setembre vaig comprar definitivament el domini lapri.com, degut a que abans el tenia un paio de New Jersei. Però ara el tinc jo.
Em dic David JB, visc a Alcorcón, a Madrid... sí, parlo Català, i aquesta serà la llengua de la pàgina. I per què el parlo? Això no interessa.

En aquesta pàgina hi penjaré les meves fotos, també els meus vídeos, escriuré sobre diverses coses que em puguin semblar interessants. No hi haurà un tema en concret. Un dia hi pot aparèixer una cosa i l'endemà una altra de ben diferent.
I això és tot per avui. Ja ens veurem per aquí.
LAPRÍ - Dimecres 19 d'Abril de 2006

5 comentaris :

maiagust ha dit...

Publicat 19/04/2006 a 01:35:

Hola! ben curiosa la història...! per cert, no estàs disposat a vendre el logotip de lapri a tve? segur que en treuries una pasta gansa. potser llavors començaríem a mirar-la una mica (perquè ara mateix, no sé dir-te ni un programa de la primera... només el telediario!)

Marc ha dit...

Publicat 19/04/2006 a 21:43:

continuo dient que la idea de comentar estacions de tren.. no estaria malament..... PD: veig que ja has apres a posar imatges al bloc.. a mi em va costar un rato x aclararme, xDD PD2: i araaa a postejar sovint, ehhh?

Yeta ha dit...

Publicat 21/04/2006 a 00:14:

Oita tu! Ei, està moltbé això que expliques. jiji ^^ . Quina creativitat... Jo ara farà 3 anyets vaig passar pels 14 iii... només m'ha quedat una amiga imaginària (Natàlia...xDD). Pero bé, això ja son coses meues... Res noiet... Queee encara que no ens coneixem et dessitjo que la web vagi genial ^^. Fins aviat!!!

Alepsi ha dit...

Publicat 07/06/2006 a 12:00:

Jo vull saber perquè parles català!!! Sí que interessa!

Laprí | David ha dit...

Publicat 07/06/2006 a 19:57:

Bé, Alepsi, això si vols t'ho dic en persona... ;) No, potser en algun moment ho expliqui una mica més, ja veuré, no és gran cosa, només que un dia m'hi vaig posar per raons personals, i ara doncs el parlo, tampoc és massa més. Res, cosetes que fa un a la vida, i aquesta m'ha encantat.