dissabte, 20 de maig de 2006

Estiu a Madrid

Amb això de l'estiu i que aviat obriran les piscines, doncs ja la gent s'ha de comprar el banyador i tot això. I per si no ens recordem, ja tenim les grans superfícies per refrescar-nos la memòria. I si a més les empreses que s'anuncien ho fan en la llengua del país encara millor... però, no sé, hi ha alguna cosa que no m'acaba de quadrar en tot això...

Us heu fixat? Com pot ser possible això? Però no s'han adonat que això no pot ser? On és Esperanza Aguirre per evitar això? a sobre a Majadahonda, una de les ciutats més pijes i més conservadores de la Comunitat de Madrid. No m'ho puc creure, estic indignat, de veritat... Posaré una denúnica a Decathlon per això, és una vergonya que en una ciutat com Majadahonda anuciïn el que anuncien... per només 9,80 €, però que s'han pensat que és Majadahonda? Una ciutat de pobres? Que això ho anunciïn a Alcorcón val, que aquí no som tant rics, però allà. Mare meva, quanta gent d'aquesta ciutat, o de Pozuelo de Alarcón, la ciutat més rica de l'estat, que cau a prop, s'haurà sentit insultada. Jo de veritat, si hi visqués, m'hauria sentit insultat per aquests preus tant baixos.

Esperanza, salva'ns, sisplau.

2 comentaris :

n ha dit...

Publicat 20/05/2006 a 11:42:

Ostres, Laprí, això és tota una perla. Per estranyes coincidències, jo, que no sóc pija ni adinerada, he estat força cops a Majadahonda i em costa creure que hagin pogut cometre una errada així. Seran els efectes del nou Estatut encara no aprovat pel poble? :-P És genial!!!!

maduixeta ha dit...

que bo, que bo, que bo!! xD