dijous, 11 de maig de 2006

Un dia de "perros"

La meva feina és el que té. Treballar escoltant els problemes de la gent amb el seu telèfon mòbil, doncs mira, no és la millor feina del món, però s'aguanta com es pot. Però tot té un límit, jo per sort em sé controlar, però ja de vegades a un li cansa tanta gentussa insultant-te i dient-te de tot.

El cas és que, avui, he rebut 3 trucades de gentussa, i els hi dic gentussa, perquè no tenen cap altre nom. La més lleugera, la d'una dona, dependenta d'una botiga, que molt dir-me "cariño" i no sé quants amors més, però després, demanant-me fulls de reclamació "perdone, pero xxxxxxxx (nom de la marca de telèfons mòbils) no tiene hojas de reclamaciones porque no vende directamente a los clientes" i bé, doncs la resta una mica desagradable, però aquesta ha penjat ràpid.

També, un home des de Fuerteventura, torrant-se al sol segur, que el seu mòbil li havia connectat tot sol a Internet, i clar, tenia una factura de no sé quants euros, 300 o per allà em sembla. Bé, tio, sé que és una putada que et cobrin tant, però controla el mòbil i vigila que fa. No, l'error vol que el pagui xxxxxxxx, i és clar, jo li he dit "señor, xxxxxxxx no le va a pagar nada porque no le ha facturado nada ni le ha cobrado nada, eso se lo va a cobrar su operador de telefonía, no la marca de su teléfono" com si parlés amb les parets, que no i que no, i 20 minuts així. Senyor, si li quedés alguna neurona al seu cap, s'hauria adonat si el telèfon es connectava a Internet tot sol per aturar-lo abans que vingués la factura, però no, en canvi vol que altres li paguin els seus errors, doncs demani demani.

Per últim, i per rizar el rizo, un autèntic idiota, groller, i gentussa a més no poder. Jo entenc que la gent, després de portar algun temps portant el seu telèfon a reparar i no tenir solució, doncs estigui fins els collons, jo també ho estaria. Però aquesta cosa de persona, a sobre que li han anat a recollir el mòbil a casa, a sobre que ara li van a canviar per un de nou, a sobre de tot això, va, i s'ha dedicat 25 minuts del seu preciós temps insultant-me de la manera més vil que es pot insultar a una persona. Primer pel retard a recollir-li el telèfon a casa, jo li he explicat que xxxxxxxx no és qui li ha recollit el telèfon dirèctament, sinó una empresa de missatgeria, el retard és cosa d'ells, però no, m'ha dit de tot com si jo fos el responsable que li hagi arribat tard el missatger. Però clar, ara, quan de temps serà el seu telèfon a la central? Ha sigut la pregunta estrella, aquesta resposta mai es dona a la gent perquè primer s'ha de fer uns controls al telèfon i veure que s'hi fa, pot trigar uns dies, o unes setmanes, però no, ell volia que li digués una resposta exacta del temps que el seu telèfon seria a la central, li he repetit com unes 15 vegades el mateix, que això no se sap, ha començat a demanar que vol parlar amb supervisors, li he dit que no estic permès a passar-li amb ningú, m'ha demanat el meu nom i el meu cognom, li he dit el meu nom que és el que estic permès de dir, ha insistit en que vol saber el meu cognom, no li he dit, només li he dit que qualsevol altre company li diria la mateixa informació que jo li he dit, i que no li podia passar amb ningú. Ell ha continuat doncs preguntant el temps que li trigarà el telèfon a arribar, i doncs jo li deia el mateix. Hi ha hagut un moment, que ell deia coses i jo només li afirmava dient "ahà, ahà" i clar, ha sigut quan ha dit "ajá ajá, que pasa, que eres un perro, idiota, sólo sabes decir ajá ajá" No ha pogut acabar amb la meva paciència. Després de tot això, ha acabat dient doncs que farà una denúncia i tot això. Bé, fes el que vulguis, fill de puta, però amb aquesta educació no sé qui coi voldrà ajudar-te en res. Quan li tornin un telèfon nou, es recordarà dels insults que em va dir?

Res, que amb gentussa com aquesta de vegades fa un fàstic anar a treballar, però tot sigui per tenir diners per al futur. Espero no trigar massa a trobar una cosa millor i més estable, que no aquesta merda de feina.

2 comentaris :

Marc ha dit...

Publicat 11/05/2006 09:42:

www.infojobs.net http://es.dir.yahoo.com/Economia_y_negocios/Empleo/Ofertas_de_trabajo/ http://www.google.com/Top/World/Espa%C3%B1ol/Regional/Europa/Espa%C3%B1a/Econom%C3%ADa_y_negocios/Empleo/Bolsas_de_trabajo/ aqui tens per remenar i triar... tiu no pots estar amargat tot el dia x la feina. Empreses segur que n'hi han un munt. On treballo jo, també estic pel telefon, però com son els mateixos treballadors de l'empresa qui truquen pels problemes, normalment es tallen bastant i de moment no m'han arribat a insultar. Després hi ha un parell o tres individus bordes que més o menys ja has de saber com torejarlos, però apart d'això cap problema...

n ha dit...

Publicat 11/05/2006 a 21:25:

Ei, ànims, Laprí (també de part d'en Q., que m'ho ha dit per sms)! Segur que també et trobes amb gent educada i agraïda. Jo no he treballat atenent per telèfon, però sí que durant un temps atenia consultes per correu electrònic i també vaig ensopegar amb gent de tota mena. I, no hi pensis més, que ja gairebé és divendres! :-)