dijous, 4 de maig de 2006

Vídeos

Avui presento l'enllaç als vídeos realitzats per mi. Hi ha de diferents temes, com alguns de temes ferroviaris, altres de coses meves, també algun altre documental, i dos curmetratges de ficció. A part d'un arxiu amb el nom de tots els vídeos, tant els que són a Internet com els que no.

L'enllaç als vídeos es troba a "Enllaços", l'adreça d'on són és http://www.youtube.com/user/davidjb0

Tots els vídeos es troben en format avi i codificats amb DivX.

Fa temps que no faig cap vídeo, espero poder ampliar aviat la llista que tinc.

2 comentaris :

marcus ha dit...

Publicat 13/05/2006 a 00:44:

M'he mirat el video de:passejada pel rodalies de Madrid i m'ha sorpres que ningu et digues res per estar gravant a les estacions i als trens. I com que no hi ha tan poca gent al vagons? Als rodalies de Barcelona estan a reventar. Ha sigut un video molt interessant. Bona feina,ara tan sols et falta millorar el pols ;) A reveure!

Laprí | David ha dit...

Publicat 15/05/2006 a 18:45:

Hola Marcus. L'explicació de perquè hi ha tant poca gent als cotxes dels trens és perquè vaig triar un dia de diari a la tarda per fer-lo, i agafant trens en direcció a Madrid, quan la gent a la tarda el que fa és tornar d'allà. Bé, i el tema del pols, aquest va ser el primer vídeo que vaig fer amb la videocàmera, per això doncs encara no tenia massa dominat aquest tema. Salutacions.