dijous, 22 de juny de 2006

Estrés Prevacacional

Sí, també existeix l'estrés prevacacional, i sé que existeix perquè l'estic patint. Tot i que estic fins els ... de la feina i vull vacances JA, pel fet de preparar-les ja se'm treuen una mica les ganes. Anem per parts.

Tinc vacances des del primer de Juliol fins el 17 del mateix mes. Fins aquí tot correcte. Com que tinc ganes de marxar de Madrid uns dies, doncs apa, aprofitot tots els dies. Decideixo on marxar... penso... fa temps que vull conèixer el País Basc... doncs apa, a Guipúscoa. Un cop decidit el lloc, a buscar lloc per dormir. Llavors busco albergs... cap ni un a Sant Sebastià, tampoc a altres ciutats del costat... finalment trobo un a Irún... sort, tenen places, però la reserva màxima és de 3 dies, per tant, si hi vull passar 5 nits... alguna cosa no va bé. Es pot allargar la reserva un cop hi arribes, però no em poden assegurar que en tinguin. Vale, molt bé, em quedo les 3 nits aquí, però m'he de buscar un altre lloc per 2 nits. Busco, truco diversos llocs, a uns no agafen el telèfon, a un altre sona un Fax, fins que en un lloc m'agafen, sí tenen places... però només els queden habitacions dobles... què faig? No puc arriscar-me a passar 2 nits al carrer, per tant, agafo l'habitació doble, bastant més cara que una individual, però que hi farem. Però com és que hi ha tanta gent aquí? Que la gent no se'n va a Pamplona, que són els Sant Fermines?

Fins aquí arribaria el tema Guipúscoa. Després, aniria cap a Barcelona, passant una nit a Lleida, per arribar-hi, doncs faig una doble connexió Donostia - Saragossa en bus i després Saragossa - Lleida en tren. Tema dormir a Lleida, bé, aquí també busco, però em quedo una mica més tranquil, sembla que aquí és més fàcil reservar, i més barat. No he fet reserva, però he trobat un lloc, que he parlat amb el que porta el lloc, i sembla que està bé, ja veurem, que del telèfon a la realitat... però per una nit.

Després aniria de Lleida a Barcelona en tren, en el regional via Manresa... sí, sóc un friki dels trens, que vaig i m'agafo el tren que va per una de les pitjors línies que hi ha a Catalunya i que triga 4 hores a arribar a Barcelona tot en trens de rodalies amb els seients de plàstic... però m'agrada, passa alguna cosa? xD

A Barcelona tinc lloc assegurat per 5 dies, i després hauria de reservar la resta, però no sé, Barcelona no m'estressa tant, segur que acabaria trobant qualsevol altra cosa si en aquest lloc no puc ampliar la reserva per falta de places, però ja dic, Barcelona no m'estressa tant, serà perquè ja m'hi sento com a casa.

I després tornar... però d'això millor no parlar, no vull pensar en la depressió postvacacional abans ni tant sols de treure'm l'estrés prevacacional.

6 comentaris :

Alepsi ha dit...

Publicat 22/06/2006 a 08:06:

La veritat és que preparar unes vacances és molt estressant. Jo sempre acabo fent reserves d'última hora de viatges, hostals, albergs... etc.. i tampoc no m'ha anat tant malament. Surts d'una rutina de tenir-ho tot planejat.... per anar-te'n a un strés divertit, si més no. Per cert, i permete'm, ets un suicida. A qui se li acut venir des de Lleida a Barcelona en Rodalies????? Et floriràs! xD

DooMMaster ha dit...

Publicat 22/06/2006 a 09:06:

XD Ets masoca, com jo. A mi tampoc m’importaria anar de Barcelona a Lleida per la línea de Manresa encara que siguin 4 hores jeje. Segur que es veuen uns paisatges preciosos.

Laprí | David ha dit...

Públicat 22/06/2006 a 13:49:

Sí, sóc un suicida... però m'encanta xDDDD Feia molt de temps que volia fer aquest trajecte i ara tindré l'oportunitat, a més, així arribaré directament al mateix tren sense fer transbordaments des de Lleida a Pl. Catalunya que és on em baixaré. Si tot són avantatges :P

n ha dit...

Publicat 22/06/2006 a 20:44:

N'estàs segur, Laprí? Jo diria que el tren que ve de Lleida et deixa a Passeig de Gràcia i no pas a Catalunya. I, no, no ets un suïcida, simplement és una manera diferent de viatjar en tren: no és el mateix tenir una destinació i voler arribar-hi amb urgència que voler assaborir el viatge i pensar que els llocs per on transcorres també formen part del viatge. Jo t'entenc, crec. :-)

n ha dit...

Publicat 22/06/2006 a 20:47:

Ah, no, tens raó: si vas en un regional, arribes a Plaça Catalunya. Correcte. Sorry :-(

Alepsi ha dit...

Publicat 22/06/2006 a 21:24:

Ei, ei, no ens equivoquéssim pas! Que jo lo de suicida no ho deia pel temps... ho deia per lo incòmode dels seients de plasticot....