dissabte, 17 de juny de 2006

Meme (o com es digui, porta accent?)

Doncs com que a la pàgina d'en Marcus, ell ha fet això i ha dit que no estaria malament que jo també el fes, doncs ho faig.

Per què vas crear la teva bitàcora?

Doncs el fet és que el mes de setembre vaig comprar el domini lapri.com (pel moment l'he comprat per dos anys) i doncs passava el temps, i vaig pensar de utilitzar-lo. Se'm va acudir fer una pàgina a aquest estil, però sense cap tema en concret. I així vaig crear laprí.

Quantes bitàcores llegeixes al dia a part de la teva?

Doncs encara no gaires, perquè tampoc fa massa que he començat a descobrir això. Poc a poc, i sobre tot a la feina, en vaig llegint més.

Saps què és un lector d'RSS? Si la resposta és sí, quin utilitzes?

No m'acabo de recordar mai que és el RSS, m'ho han explicat però ja dic que se me'n va del cap.

Has banejat alguna vegada gent pels seus comentaris?

No, i que no ho hagi de fer.

Quin és el benefici i el perjudici que t'ocasiona aquest món de les bitàcoles?

Conèixer altres persones, veure com la gent llegeix el que tu fas i ho comenta, comentar jo altres coses, etc. També un benefici a la feina, que gràcies a que hi tinc Internet les 8 hores de treball es passen més ràpides llegint altres coses. De perjudicis, pel moment no me n'ha creat cap, esperarem si m'ocasiona algun o no, millor que no.

3 comentaris :

menxu ha dit...

Publicat 17/06/2006 a 00:51:

Un altre que no fot ni brot a la feina llegint blocs ;) És un vici :'(

Laprí | David ha dit...

Publicat 17/06/2006 a 01:07:

Doncs a mi em ve de perles. Perquè 8 hores segut en una cadira, si no tingués Internet, què seria de mi i dels meus companys de feina? Mirar a la taula tota l'estona? Quin horror només de pensar-hi

Marcus ha dit...

Publicat 17/06/2006 a 17:20:

És que aquí ningú treballa? Així va el país :PPPP Que ningú se senti ofès ara, que és una broma :) Meme diria que no porta accent a més sent com és un anglicisme no se com es pronuncia. I la gràcia dels memes és que tu ho contestes i despres ho recomanes a altres blocs que t'agradin. Així es van extenent. Es una nova versió del correu en cadena però per blocs :)