dissabte, 17 de juny de 2006

Tempesta

El passat Dijous al matí, em va despertar un tro constant que sonava. Els llamps no feien més que caure. Va ser la tempesta més forta que va passar per aquí en 7 anys, no n'hi ha moltes com aquesta per aquí. I a mi, que tant m'agrada aquest espectacle que la natura ens regala, no podia deixar passar una cosa així.

La força d'alguns trons era tant forta que feien saltar les alarmes del cotxe. Pluja també va caure bastant, el "mejor metro del mundo" va tallar dues línies per quedar inundades en alguns punts.

8 comentaris :

Alepsi ha dit...

Publicat 17/06/2006 a 18:12:

Iep! Aprofito un descans de la meva jornada laboral-estudiantil (porto 10 hores tancada davant dels apunts, estic a punt de morir) per mirar-me la teva nova entrada... però no funciona el vídeo en aquest PC (caca!). En fi... m'imagino la tempesta, però. Aquí a Barcelona també va ploure, però no pas tant com a Madrid... tinc ganes que plogui més... m'encanten els dies de pluja...

Laprí | David ha dit...

Publicat 17/06/2006 a 19:28:

Els dies de pluja a mi m'encanten també. Ara acabo de tornar del carrer, i cauen gotes que no arriben ni a mullar el terra, però que quan em cauen a sobre em dóna una sensació molt agradable, tot junt amb un vent que bufa amb olor a terra mullada, uhmmm, què maco. Mentre altres persones corren per no mullar-se una mica, jo camino tranquilament sota aquesta pluja barrejada amb els rajos del Sol.

Alepsi ha dit...

Publicat 17/06/2006 a 20:39:

Aaaaaaai... ja estic a caseta! Bona jornada d'estudi. Aquí no plou, i fot una calda que t'hi cagues! Però bé, avui millor que no hagi plogut, amb la carpeta dels apunts a la mà, hagués hagut de còrrer...

Alepsi ha dit...

Publicat 17/06/2006 a 20:48:

Per cert, acabo de veure el vídeo... és súper relaxant... el tinc posat d'àudio (digue'm friki) i és fantàstic... aaaaaai... és una merda quan has d'estar estudiant i fot un sol esplèndid, millor que plogui, així ningú pot anar a la platja! :P

Laprí | David ha dit...

Publicat 18/06/2006 a 21:10:

Vaja, et vas posar el vídeo d'audio. Per res ets friki. No venen discos amb el so de les ones del mar? Doncs això igual. Perquè de veritat que relaxa.

Alepsi ha dit...

Publicat 19/06/2006 a 20:05:

Doncs també és veritat. Vés. Ara quan em vulgui relaxar ja sé què faré. Posaré el teu vídeo! Serà una mena de mantra... jajajaja!

Marc ha dit...

Publicat 19/06/2006 a 23:52:

com molaaaaaa, jo l'altre dia, el divendres, tambe va ser algo aixi, venia de casa un amic, i just quan anava cap a casa meva (a nose, 600 metres, potser), va començar una tempesta, amb llamps d'aquests k atravessen el cel en horitzontal, tb molt espectacular. Bueno, em van deixar un paraigues i vaig anar cap a casa meva caminant, k no portava cotxe aquell dia.. i re, que era d'aquest estil, si hagues tingut la cam, tb l'hagues grabat :)

Laprí | David ha dit...

Publicat 20/06/2006 a 01:38:

Ai Marc Marc, la càmera sempre a sobre, com si fos un organ vital del teu cos sense el que no puguessis viure (bé, no tant, però és per posar-hi més èmfasi). Et puges allà dalt de Granollers una nit de tempesta amb el cotxe i... buahhh, quines fotos faries.