dijous, 8 de juny de 2006

L'estupidesa portada a l'infinit

Tot i ser a la feina, no puc evitar d’explicar això. Després de dinar, a l’hora de descans, hem anat a mirar unes coses a El Corte Inglés de Castellana (d’ara endavant ECI), aquell que gairebé es crema amb el Windsor. Hem anat a la secció de MP3’s. Quan érem allà, jo he mirat enfront, he vist dues persones, un home i una dona, massa fashion pel meu gust. Quan em fixo més en la cara d’ella, penso “em sona aquesta cara”, ja quan m’he fixat en qui l’acompanyava, m’he adonat de qui són, el Guti, el jugador del Reial Madrid, i la seva dona. La cosa és que com que era l’hora de dinar, el centre comercial estava bastant buit, però tot i així ha començat a aparèixer gent, demanant autògrafs i tot això. Jo des de l’altra part del mostrador estava mirant com l’espectacle era cada segon que passava més vergonyós per a l’espècie humana. He vist un paio que ha sortit correns, uns minuts després ha aparegut amb una samarreta del Reial Madrid, acabada de comprar, amb les etiquetes del preu encara penjades, perquè el Guti li firmi en ella, 60 € com a mínim li ha costat l’autograf. Després, una senyoreta encarregada de la seguretat, ha deixat el seu lloc de treball, per fer-se una foto amb aquesta persona, ja podria haver aprofitat i haver-me portat alguna cosa de franc, perquè com que aquesta senyoreta ha deixat el lloc de treball, doncs això. Mentrestant, la dona d’aquest jugador de fútbol, preguntant-li “ ai mira cariño, esto para Ibiza”. Davant tal espectacle, les meves cames han girat i m’han fet sortir per una porta, aquesta sí amb una persona de seguretat. Això que he viscut ha sigut real o era un malson que em provoquen les trucades dels clients? Quin món aquest.

4 comentaris :

MiNiMal ha dit...

Publicat 08/06/2006 a 18:06:

...deu ser perquè eres a Madrid, que és on la realitat i la ficció televisiva entrecreuen els seus límits. :P

n ha dit...

Publicat 08/06/2006 a 19:06:

Creieu de debó que això no passaria a Barcelona (canvia el Guti per qualsevol jugador del Barça, posem el Ronaldinho)? No cal ni canviar l'escenari: l'equivalent és l'ECI de la Diagonal.

Alepsi ha dit...

Publicat 08/06/2006 a 21:33:

Què? Què dius? Que has vist al Guti en persona???? I no has cridat??? I no li has demanat cap autògraf per a la teva amiga Alepsi????????? Aaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!! No tens cor!!!! [odio els fanatismes.... sincerament]

DooMMaster ha dit...

Publicat 09/06/2006 a 18:22:

A mi, tot aixo que es munta al voltant dels famosos em fa fastic... Es com si fosim mosques que van cap a la merda.