dimecres, 26 de juliol de 2006

Els efectes d'un suïcidi

Desconec què li passa a una persona pel cap per suïcidar-se, tampoc és que m'importi, les seves raons tindrà. Allà ells, com a persones són lliures de fer el que vulguin amb el seu cos i la seva vida, fins a límit de treure-se-la. Fins aquí d'acord.

Però quan aquest suïcidi afecta a milers de persones, sento molt dir-lo, però aquesta persona podrà tenir tots els problemes que vulgui, però és un gilipolles. Sé que ja és tard per dir-li, però li dic.

Avui he canviat l'hora d'entrada a la feina, entrava a les 9 del matí, és a dir, anar en hora punta a Madrid. Arribo a l'estació d'Alcorcón i veig un tren a la via 2, la de Móstoles, bueno, jo vaig a Madrid. Ahir se'm va acabar el Bonotren de 10 viatges que tenia, així que he anat a la màquina d'autovenda per treure l'abonament mensual de renfe. Com sempre la ditxosa màquina va pet i no em deixa posar bé el meu DNI. En això que escolto una dona que va a la taquilla i li diu a l'home que hi ha "Por favor, ¿me puede dar un justificante para el trabajo?" i jo pensant "Justificant per què?" Llavors miro a les andanes i encara és a la via 2 el tren que deuria d'anar a Móstoles. Cancelo l'operació a la màquina quan estava a punt de ficar la targeta de crèdit, surto a fora, veig que les barreres d'accés estan totes obertes, llavors miro al panell amb les pròximes circulacions "Via 1 Sin Servicio, Via 2 Sin Servicio", recoi, què collons ha passat?

La nova musiqueta de renfe sona, van a avisar alguna cosa "Señores viajeros, por arrollamiento de una persona en la estación de Las Retamas, se encuentra suspendido el servicio en linea C5 entre las estaciones de Móstoles y San José de Valderas. En el resto de la linea los trenes circulan con un retraso de 20 minutos. No se preveé el reanudamiento del servicio hasta que las autoridades pertinentes hagan el levantamiento del cadáver en dicha estación". Ja l'hem fotut. Apa, tothom al metro. La meravellosa línia 12 que sempre va amb trens curts. Ha trigat 6 minuts a arribar, l'andana ja estava petada, i el metro per dins... ja ni què dir. Com que sóc prim, he entrat en el bord de la porta, però en tancar-se, m'ha pillat un troç de la samarreta, que no he tret fins la pròxima estació, on un maleducat s'ha posat a empènyer a la gent perquè volia sortir. L'altre idiota del dia, si vols baixar-te aquí, posa't a la sortida abans que hi arribi el tren, i després no empenyis volent sortir. Després la magnífica línia 10, que per sort avui no s'ha avariat, tot i que ha tingut un amago de fer-ho en Colonia Jardín. I encara sort que aquest paio s'ha suïcidat avui, si se suïcida dimarts vinent, crec que ni tant sols hauria pogut arribar a la feina, perquè tallen la línia 10 aquell dia en un tram. El mejor metro del mundo, és clar. Ja m'imagino agafant l'autobús llavors, què trigaria 1 hora per arribar a Príncipe Pio?, perquè clar, per les obres de la M30 els han desviat allà "donde Cristo perdió la alpargata".

Mare meva, la de conseqüències que pot portar un suïcidi. Li faré una proposta a renfe, perquè tingui horaris de suïcidi. De 12 a 17 jo crec que són les millors hores, afecten a pocs trens i a pocs viatgers, i així a la resta que continuem amb vida, no ens amarguen el dia.

3 comentaris :

Marcus ha dit...

Publicat 27/07/2006 a 20:59:

Ei, sabies qua al metro de bcn si algu se suicida no t'avisen per megafonia? Com a moot et diuen que per causes ajenas a la empresa la lina tal està afectada.... blabla. Veig que a Madrid t'expliquen les coses. Un detall que podrien tenir en compte per aqui.

n ha dit...

Publicat 27/07/2006 a 23:30:

Doncs jo quan se suïcida algú prefereixo que em menteixin, francament, que dóna molt mal rotllo!!! Prefereixo empassar-me que és per causes tècniques i seguir tan feliç.

DooMMaster ha dit...

Publicat 28/07/2006 a 02:00:

Jo un dia em vaig menjar un suicidi de ple. Anava cap a Mataró quant de repent el tren va frenar molt bruscament i va xiular moltissim...Despres d'això vaig sentir un clar i concis CROC-CROC i... be, una hora despres vam continuar el trajecte amb el mateix conductor que es notava que anava amb por i es notava que conduia molt nervios.