dilluns, 17 de juliol de 2006

Ja he tornat :(

Doncs sí, ja he tornat al meu lloc de residència habitual. Demà torno de nou a la feina, però això no em preocupa, és el que toca, i ves a saber, si després d'una setmana ja haurà acabat la feina, perquè el contracte té una durada de 6 mesos i aquests acaben el dia 24 si no em renoven, però això és una altra història.

A Euskadi m'ho vaig passar de conya, tot i estar sol, i a Catalunya ja ni què dir, a més que allà no he estat tant sol, gràcies a gent com en Marc, en Jordi, o en Bitxofo.

Peeeeerò... sempre n'hi ha un de "però", cada cop que torno d'allà, hi hagi passat un dia, dos, o més d'una setmana, sempre torno igual, decaigut, una mica trist. El viatge en Alvia ahir me'l vaig passar llegint tota l'estona perquè no volia mirar com marxava per la finestra. De fet, quan es tracta de marxar, m'estimo més que sigui ràpid, per això m'estimava més l'avió, però era bastant més car que el tren.

Després de gairebé 7 anys que vaig decidir que el meu lloc era a Catalunya, sembla que almenys ja està més a prop, però encara no sé quan, almenys sabent que és probable que ja sigui més a prop en el temps em contenta una mica.

Esperarem, no queda una altra, ja m'he tornat prou pacient. Ara em toca estudiar per aconseguir aprovar les oposicions a les que em presenti en un futur proper.

9 comentaris :

n ha dit...

Publicat 17/07/2006 a 21:35:

Molt bé, Laprí: una gran idea això de fer oposicions i, com més aviat millor, que quan et vas fent gran cada cop fa més mandra i hi ha gent que repeteix i repeteix fins que arriba el moment de jubilar-se. Pel que fa a les vacances, doncs aquí estem, a punt de tornar tots dos a la feina, però contents d'haver-les gaudit molt, això segur, oi? :) I Catalunya, al cap i a la fi, és ben a la vora, Laprí, i a les oposicions sempre hi ha moltes places. Per cert, si et cal info sobre oposicions, no dubtis a preguntar-m'ho, que en sé una mica :) I ben retornat al món blocaire!

Alepsi ha dit...

Publicat a 17/07/2006 a 22:34:

Yeps! Així ja estàs a casa de nou? Espero que hagi anat molt bé aquest viatget! Quan són les opos? Ja tenen data? Ànims i endavant, que avui m'he enterat de que ma cosina ha aprovat!!! Res no és impossible i com diu "n" hiha moltes places!

Laprí | David ha dit...

Publicat 17/07/2006 a 23:22:

No, si les oposicions encara no tenen data. El temari té 15 temes i com qui diu acabo de començar, vaig pel tema 3, a 1 per setmana em va dir el tutor. Si tot va bé i estudio com he d'estudiar, per a finals d'any ja hauré de saber-me ben bé tot, i ja dependrà de quan sortin oposicions, així que a això vaig. Ja em comencen a sortir del cap les funcions de la corona, de les cambres, les funcions del govern, el defensor del poble, bufff... poc a poc. I després a veure què passa amb l'estatut, imagino que ja hauré d'estudiar el nou i passar olímpicament de l'antic.

n ha dit...

Publicat 17/07/2006 a 23:33:

I quines oposicions vols fer, si es pot saber, Laprí? I, sí, em temo que et tocarà estudiar l'estatutet nou :-P

Laprí | David ha dit...

Publicat 18/07/2006 a 00:07:

Auxiliar Administratiu de la Generalitat de Catalunya són les oposicions que vull fer. I això, que són 15 temes, però "a por ellos" que vaig, això sí, sense caure en el vuitè.

Alepsi ha dit...

Publicat 18/07/2006 a 19:42:

Ara no he entés això del "vuitè"... era un missatge en clau?? xDD Nen, doncs "a por ellos" que aviat et tenim rondant per aquí! xDD

DooMMaster ha dit...

Publicat 18/07/2006 a 19:42:

Esperem que puguis tornar aviat a la teva nació, a la teva terra: Catalunya!

n ha dit...

Publicat 21/07/2006 a 19:14:

Per si et pogués interessar (perquè s'acaba d'obrir el termini) http://www10.gencat.net/sac/AppJava/tramit_fitxa.jsp?codi=6643

Laprí | David ha dit...

Publicat 23/07/2006 a 00:38:

Moltes gràcies n ;), però no compleixo amb tots els requisits.