dissabte, 8 de juliol de 2006

Ja sóc aquí

Doncs sí, ja sóc aquí, a Catalunya, com diria Tarradellas. Res, el viatge des de Sant Sebastià va estar tranquil, a més, vaig trepitjar Pamplona el dia del chupinazo una estona canviant d'autobús per agafar el de Saragossa, molta gent hi havia. Lleida molt maca. I el viatge des d'allà fins a Barcelona en el regional via Manresa no va estar tant malament, una mica llarg i en seients de rodalies, però poca cosa més. I ara aquí, en un alberg al costat de la rambla, ple de guiris vermells de prendre el sol sense protecció i elles amb les marques del sostenidor del bikini, si és que. Res, això és tot pel moment, aquí seré uns quants dies així que qui em vulgui conèixer que m'ho digui, que estic disponible xD

4 comentaris :

n ha dit...

Publicat 08/07/2006 a 10:53:

Benvingut a terres catalanes, Laprí! Segur que t'ho passaràs bé i et sentiràs com a casa (que, al cap i a la fi, deu ser casa teva, no?) I, sí, va ser en Tarradelles que, quan va arribar a Catalunya després de l'exili, va dir: Ciutadans de Catalunya (uf! avui ja no té la mateixa connotació), ja sóc aquí! Jo, més que res per portar la contrària, me'n vaig uns dies a Madrit :P Vagi molt bé!

Alepsi ha dit...

Publicat 09/07/2006 a 17:55:

Ei! Benvingut! Què tal l'estada a Barcelona? Has visitat molt? Has practicat molt català???

Marc ha dit...

Publicat 10/07/2006 a 00:59:

bueeeeeeeno, quina fart d caminar avui, eh? Això si, lo q has d practicar no es el català sinó una altra cosa... amb les guiris aquestes de color gamba del alberg, xD wenu, k vagi b la setmaneta!

meiko ha dit...

Publicat 10/07/2006 a 01:07:

em sona molt això del tren xD, la setmana passada vaig a nar a valència, quatre hores de barcelona a valència i... ufff , que estret!! i es clar, jo tinc el costum de creuar les cames... en fí , que l'home de devant va rebre algun copet meu xDDD. Que t'ho passis molt bé i petons!!! PD: m'agrada la foto dels nanos jugant a fútbol ^^