dijous, 24 d’agost de 2006

Aquesta és la història

Aquesta història va començar fa 22 anys a l'Hospital "Clínico" de Madrid.

Aquella nit del recent estrenat 24 d'Agost, sobre 0:30 de la matinada, va nèixer un nadó varó, amb bastant pes. Als pocs dies va sortir de l'hospital per anar a Alcorcón, a la casa dels seus pares, on viu des de llavors.

Aquest nadó va crèixer, va començar a parlar sobre els 2 anys, va aprendre a llegir en una setmana quan tenia 4 anys, i just amb aquesta edat va anar a l'escola, de nom Cisneros, 10 anys, fins als 14 hi va anar. D'aquí va saltar a l'institut. Un dia quan tenia 15 anys, va decidir aprendre una llengua diferent a la que es parla allà on viu, perquè li va començar a agradar el lloc on aquella llengua es parlava.

Ara aquest nadó que va nèixer fa 22 anys treballa 8 hores al dia, i està estudiant per ser funcionari, és aficionat als trens, té un blog a Internet i ara està escribint això. Exàctament, sóc jo, era fàcil d'endevinar.

Doncs això, que avui sóc un anys més gran, què hi farem! La vida passa, i aquí seguirem.

11 comentaris :

DooMMaster ha dit...

Publicat 24/08/2006 a 01:08:

Moltes felicitats, company!!!

n ha dit...

Publicat 24/08/2006 a 01:13:

Per molts anys!!! Que passis un bon dia d'aniversari i petonets :-**** Del 22, en diuen los dos patitos. Quan jo els vaig fer, uns humoristes havien posat de moda una frase que deia "Veintidó, veintidó, veintidó" (sí, jo tampoc no li veig la gràcia), però recordo que tothom m'ho deia aquell dia i tot aquell any.

q ha dit...

Publicat 24/08/2006 a 08:33:

Felicitats i per molts anys! Si vas aprendre a llegir als quatre anys en una setmana t'auguro no només uns 22 brillants sinó un futur de gran projecció en tots els nivells. T'ho dic jo que en coses d'horòscops i futurologia en sé una miqueta :)

n ha dit...

Publicat 24/08/2006 a 09:20:

Genial la foto que has posat de capçalera. És la teva habitació, Laprí?

Alepsi ha dit...

Publicat 24/08/2006 a 09:32:

Felicitats, noi! Gaudeix del teu dia!

Marcus ha dit...

Publicat 24/08/2006 a 15:09:

Moltes felicitats!!! I recorda demanar un desig quan bufis les espelmes ;)

Laprí | David ha dit...

Publicat 24/08/2006 a 19:28:

Moltes gràcies. Per sort avui he tingut un dia agradable a la feina, i també m'han fet un regal els companys, no calia però bé. Però ara arribaré a casa i estaré sol... què hi farem! És el que té que tothom estigui de vacances. n, sí, és la meva habitació

Marc ha dit...

Publicat 24/08/2006 a 23:58:

Com se'm ha pogut passar! encara queden 2 minuts x les 12, encara hi soc a temps, xDD i mira k el pda m'ha despertat especialment avisantme del teu aniversari, sieske... quin cap... FELICITAAAATS!

albert ha dit...

Publicat 27/08/2006 a 00:00:

PER MOLTS ANYS NOI!!! Per cert que t'han regalat els companys un MOTOROLA? jejeje perdona pel retard pero els vigatans som aixi . albert

Olenska ha dit...

Publicat 29/08/2006 a 18:24:

Moltes felicitats! (amb retràs, si, però... más val tarde que nunca, no?) jejejeje. Una cosa que m´ha fet molta curiositat... eres d´un poblet de Madrid i... has aprés català...?? o potser ho he entés mal...

Laprí | David ha dit...

Publicat 29/08/2006 a 19:17:

No Olenska, no has entès malament, sóc d'una ciutat de Madrid i he après el català pels meus propis mètodes