dimarts, 15 d’agost de 2006

El Meme d'en DooMMaster

En Doommaster m'ha dit que faci aquest meme (encara no entenc el nom), aquest és el resultat.

Les tres coses que faries si fossis milionari/a

-Marxar a viure on jo vull
-Anar a comprar cada dia a El Corte Inglés
-Recòrrer totes les xarxes de rodalies, línies de regionals i trens Grans línies i AVE de Renfe i altres països


Les tres coses que diries en veu alta si sabéssis que ningú et recriminarà o contradirà

-Señor, su teléfono es una mierda
-Senyor, el seu telèfon és una merda (xD)
-Visca Catalunya (al km o de la puerta del sol de Madrid)

Les tres coses que canviaries de la teva vida, de tu mateix

-Llevar-me tant tard quan no tinc obligacions
-Engreixar-me, estic molt prim
-Ser una miqueta més dolent, no es pot ser un àngel en aquesta vida

Les tres coses que canviaries del teu voltant

-El lloc de residència
-La feina
-El monopoli de Microsoft (xD)

Les tres coses que voldries que et passéssin abans de morir

-Conduïr una 447 en hora punta entre Sants i Arc de Triomf
-Anar a Kasukabe, la ciutat d'en Shin Chan
-Perdre'm durant un temps llarg amb qui sigui la meva parella (quan la tingui, és clar)

5 comentaris :

n ha dit...

Publicat 16/08/2006 a 00:00:

Que mono, Laprí :-)

DooMMaster ha dit...

Publicat 16/08/2006 a 09:32:

-->Conduïr una 447 en hora punta entre Sants i Arc de Triomf: Es el millor que he sentit en molt de temps! Deu molar,no? Encara que jo preferiria portar-lo fins al Clot i tancar la porta als morros a la pobre persona que com jo, perd el tren a la cara XDDD

n ha dit...

Publicat 16/08/2006 a 15:44:

Això que se't tanquin les portes als morros és més propi de Plaça Catalunya. A Clot anuncien els trens amb una antelació tan gran que quan arriben ja t'ha crescut la barba. A Plaça Catalunya, però, passa exactament el contrari. Amb en Q ens hem quedat un munt de cops bocabadats a l'andana havent perdut el tren a Blanes (normalment, no em preguntis per què, però és el de Blanes el que et tanca la porta als morros).

DooMMaster ha dit...

Publicat 17/08/2006 a 08:02:

Potser com entra a terres Gironines te fums de Catalunya Express i l'hi agrada anar més rapid que la resta :-) (vaja merda de comentari, ho se XDD)

n ha dit...

Publicat 17/08/2006 a 16:57:

DooMMasteR: nah, a mi m'ha fet gràcia :) Crec que he entès el que volies dir, vaja!