diumenge, 6 d’agost de 2006

Estic drogui :S

No sé què em passa avui. Des que m'he llevat, que em noto extrany. No em fa mal res ni em sento malament. Però tinc una sensació de son constant que no em permet fer res gairebé, escriure l'ordinador també m'està costant una mica.

El moment més dificultós ha vingut aquesta tarda, quan estava passant coses del vídeo a l'ordinador, hi havia moments en que se'm tancaven els ulls, i en obrir-los tot feia voltes, quina sensació més rara! M'he tombat però al llit em passava el mateix. Després de dutxar-me sembla que s'ha passat això, però encara ara tinc aquesta sensació, és extrany perquè aquesta nit he dormit bastant bé. Així que no sé, com que tampoc em fa mal res ni em sento malament, espero que demà en llevar-me desaparegui. No em vull imaginar demà treballant i amb això, seria capaç de dir qualsevol cosa rara als clients que em truquessin xD

4 comentaris :

n ha dit...

Publicat 06/08/2006 a 23:07:

Ostres, Laprí, és la calor! L'estiu i la calorada que m'imagino que deu fer a Madrid, sense humitat ni res de res. De tota manera, si demà estàs igual, vés-te'n al metge, no ens facis patir!!! Cuida't, nen!

Alepsi ha dit...

Publicat 07/08/2006 a 17:28:

Què tal avui el dia? Menys marejat? Avui estic jo com tu estaves ahir.... sort que els nens no m'han fet jugar a fútbol i s'han portat bé...

Laprí | David ha dit...

Publicat 07/08/2006 a 19:55:

Sí, avui estic una mica millor, almenys no em pesen tant els ulls com ahir. I ara que estic a punt de marxar de la feina doncs encara millor. Gràcies per preguntar, i tu també recupera't, a veure si els nens es comporten bé ;)

DooMMaster ha dit...

Publicat 07/08/2006 a 22:44:

Que t'hauras fumat... ;-) És conya! m'alegro que estiguis millor :-)