dijous, 21 de setembre de 2006

De nou pensar-hi

Feia molt de temps que quan passava per l'estació d'Atocha no recordava el que hi va passar, però per culpa d'una colla de polítics fills de puta i de mitjans de comunicació sense escrúpols, torno a pensar el que va passar a la via 2 d'aquesta estació cada cop que espero el tren a la mateixa via per anar a treballar. Felicitats per la seva banda, han aconseguit el que volen, que ho tinguem present al cap cada dia.

Igualment feia molt de temps que no pujava la mirada per veure si hi ha alguna cosa a dalt dels seients. De nou els felicito, han aconseguit que almenys per la meva banda hagi de dirigir la meva mirada per si de cas hi hagués alguna cosa sobre el meu cap.

I és que mentre uns només volen implantar a l'imaginari general la idea de la teoria conspirativa, a mi em preocupa més el que passa dia a dia que l'actuació d'uns polítics ineptes fa 2 anys i mig que només volen recuperar el que pensen que era seu en propietat, que és el poder i el Palau de la Moncloa.

En canvi no veig a cap d'aquestes ments il·luminades, coneixedores de l'única veritat, anar al tren en hora punta ni pujar per les estretes escales de l'estació d'Atocha entre milers de persones que t'empenyen. On sí els veig és en manifestacions, on ajunten una munió de gent que no fa més que cridar el que ells volen que cridin, dient que és la veu dels ciutadans, inflant les dades de participació en manifestacions on he pogut comprovar "in situ" com les persones per metre quadrat eren, a lo sumo, 1. Però m'hauré de resignar, perquè això continuarà.

És una gran putada ser aficionat als trens i conèixer coses dels mateixos, fins i tot conèixer els que encara queden d'aquell dia. Mentre que la gran majoria de la gent ni es fixa ni es pregunta perquè hi ha 2 trens de dos plantes que deurien tenir 6 cotxes i en tenen 5, jo sé molt bé el perquè. Però en canvi m'encantaria pujar-hi a un d'aquells polítics i preguntar-li, dir-li dirèctament "saps perquè aquest tren va perdre 2 cotxes i en van afegir un d'un altre?" Però tant fa, ni s'immutaria, perquè no els importen la vida de la gent, si això pot donar vots.

Si hi ha trames secretes i tot això, qui jutgi això ja sabrà què fer. En fi, que no puc més, n'estic fart, jo i molta gent. Només vull que ens deixin en PAU d'una vegada. És molt demanar?

8 comentaris :

Alepsi ha dit...

Publicat 22/09/2006 a 23:40:

Ei! Jo havia deixat un comentari aquí!!! Censura no, eh? Censura no!!!! xDDDDD (m'imagino que deu haver estat culpa del servidor... o igual només ho vaig somniar, que t'escrivia... [guau, què romàntic!!! xDDD]) Me'n vaig a dormir ja i deixo les bajanades per una altra estona...

nur ha dit...

Publicat 22/09/2006 a 23:48:

Ostres, Alepsi, somnies amb en Laprí? Sí, sí que és romàntic. Mola :) Laprí: m'ha interessat això la teoria conspirativa dels vagons, però potser ens n'hauries d'explicar alguna cosa més, no? Jo no sé a què et refereixes amb això de la pèrdua de vagons d'uns trens. Ens ho expliques?

q ha dit...

Publicat 23/09/2006 a 00:08:

Aquí hi ha tema :)

Laprí | David ha dit...

Publicat 23/09/2006 a 00:19:

No Alepsi, no he tret cap missatge perquè primer m'ha sigut impossible entrar fins fa una estona, així que potser sí que ho has somiat... sí, és romàntic! xD :)

Nur, el tren de dos pisos que mostro a l'enllaç va patir l'atemptat de El Pozo. Aquests trens tenen 6 cotxes, però per les explosions, 2 d'ells van quedar destrossats i van ser "desguazados" (desballestats em sembla que es diu en català), un altre va quedar mig sinistre i el van aconseguir recuperar, i després els altres 3 cotxes que no es van veure afectats. Total, aquest tren s'hauria quedat amb 4 cotxes. Com que hi havia un altre tren d'aquests que temps abans havia patit un accident a Las Rozas i hi havia un cotxe sinistre, el van remodelar i el van afegir a aquest, amb el que finalment s'ha quedat amb 5 cotxes. Per això hi ha dos trens amb 5 cotxes, el de l'atemptat i el de l'accident de Las Rozas. La resta de trens que van patir els atemptats són 446, amb el que s'han afegit cotxes de diferents trens per formar unitats de 3 cotxes, amb numeració totalment diferent, però no vaig a explicar tot això que ja és massa, el saber com va la numeració dels trens.

Alepsi ha dit...

Publicat 23/09/2006 a 09:54:

Diossss.... com la lio jo sola! xDDDD (és el que té escriure sota els efectes d'un no-café a la tarda.... xDDD). Doncs sí que havia escrit ahir al matí un comentari, al bloc de la Onix em va passar igual, puto blocat!!! Bé, doncs a veure si recordo ben bé què deia.... És una merda el sensacionalisme al que ens sotmeten... però per desgràcia el gènere humà està abocat al morbo que li ofereix constantment la televisió, que és el que dóna audiència... en fi... [Avui, missatge no romàntic 100% xDDD]

telebloc ha dit...

Publicat 23/09/2006 a 12:44:

Plou poc, però pel poc que plou, plou prou.

DooMMaster ha dit...

Publicat 23/09/2006 a 23:16:

Fa fastic, molt de fastic. Sembla mentida com cada dia que passa ens ho recorden una i altra vegada :-(

Abis ha dit...

Publicat 23/09/2006 a 23:20:

Et felicito pel post. Quan comentes lo dels 5 vagons m'he emocionat. Els petits detalls són una putada, cada dia...