dilluns, 25 de setembre de 2006

El cotxe d'en David

Ja tinc cotxe. Des de divendres. Després de sopar, vaig anar a mirar-lo una mica. Però va ser dissabte quan ja el vaig agafar. Res més sortir, la primera prova, un cotxe en segona fila pel que no podia sortir, com que sóc molt pacient, i imaginava que seria dins el bar d'enfront, només vaig fer una petita pitada. La següent cosa a fer, posar gasolina, que està en la reserva, així que em dirigeixo cap a una gasolinera, però veig que està colapsada l'entrada per un centre comercial, faig una volta de campionat per dirigir-me a una altra gasolinera, on finalment poso 30 €.

Després d'anar al concesionari perquè m'expliquessin algunes coses, vaig agafar la A5 fins a Cuatro Vientos per fer el canvi de sentit, i anar en sentit Badajoz per agafar la M50, fins a Getafe, per agafar aquí l'A4, fins a Valdemoro, on he parat al costat d'una gasolinera i d'un centre de distribució, per mirar una mica el cotxe i fer-ne alguna foto.

Així doncs vaig tornar cap a Alcorcón.

A la tarda de nou el vaig agafar per fer pràctiques d'aparcament, que algunes coses s'obliden. He anat fins a un parc que hi ha entre Alcorcón i Leganés, i finalment fins a l'Hipercor. En arribar a casa, he trobat lloc per aparcar no gaire lluny quan un marxava, així que perfecte.

I aquestes han sigut les primeres coses que he fet amb el cotxe, a partir d'ara doncs a utilitzar-lo amb mesura, i conduir com cal. Potser el proper cap de setmana en faci uns quants quilòmetres... no sé, encara no ho he decidit.

11 comentaris :

nur ha dit...

Publicat 25/09/2006 a 17:07:

Quin cotxe més mono, Laprí. Enhorabona :) Si jo mai conduís (cosa que no passarà), també l'utilitzaria com tu: per fer excursionetes el cap de setmana o viatges a l'estiu, però res de fer-lo servir cada dia per anar a treballar. De fet, em posa dels nervis baixar a Barcelona en cotxe un dia feiner. I a Madrid, en tinc constància, és molt pitjor!!!

q ha dit...

Publicat 25/09/2006 a 17:40:

No saps com t'envejo. Jo tinc cotxe però em fa por portar-lo i només faig els trajectes que el cotxe (un Daewoo matiz) se sap de memòria. Sembla que el cotxe té més enteniment que jo. Per això dic a vegades que jo no porto el cotxe sinó que és ell el que em porta a mi. El que vas fer el primer dia em sembla tota una aventura. Per això t'envejo tant. M'agradaria molt saber-lo portar i fer escapades, a mirar món, amb tranquil·litat i llibertat de moviments. Per cert, m'agrada el cotxe. També m'agrada el color però això sí, cap color com el del meu (que no us el diré, és clar).

adagio ha dit...

Publicat 25/09/2006 a 20:44:

bua després faras practiques fent rallys?? ara a veure quan km fass!! xDD i k et duri molt el cotxe!!

Abis ha dit...

Publicat 25/09/2006 a 22:22:

Felicitats pel cotxe! Que el disfrutis! Jo no condueixo, però entenc com hauràs gaudit d'aquests primers quilometres. Que siguin molts més!

Alepsi ha dit...

Publicat 26/09/2006 a 00:04:

Ara que ja tens cotxe... li has d'ensenyar a parlar català!!! xDDDD La veritat és que és ben mono, el cotxet... i el color molt maco, sí. Ara falta rodar-lo molt! xD

DooMMaster ha dit...

Publicat 26/09/2006 a 09:00:

Felicitats per la compra :-)

Farlopa ha dit...

Publicat 26/09/2006 a 09:13:

Felicitats per el cotxe !!! Aquest cap de setmana vens a Barcelona amb ell?? Sempre pots aprofitar per comprar el cat, ara que si l'has de portar per aquestes contrades teves tu mateix??? Que tinguis molta sort amb el cotxe i que duri....

onix ha dit...

Publicat 26/09/2006 a 09:46:

Enhorabona !!!ara ja tens ales !! així em vaig sentir jo quan vaig tenir el meu "alada " desfruita'l molt!!! ensenya-li a dir paraulotes en Català ,eh! XDD

Laprí | David ha dit...

Publicat 27/09/2006 a 00:02:

Gràcies per les felicitacions. Pel moment anirà coneixent món a poc a poc, és massa aviat per portar-lo lluny, sobre tot perquè en dos dies 1300 km són molts, així que aquest cap de setmana aniré a Barcelona en la fòrmula tradicional Estrella Costa Brava de Renfe. Li ensenyaré mentrestant català per quan me'l porti allà sàpiga defensar-se, sobre tot amb els peatges xD

Farlopa ha dit...

Publicat 28/09/2006 a 18:22:

Bones Lapri veig que fa dies que no actualitzes ni comentes va tot be???? o ja estàs de cami cap a Barcelona ???

teleko ha dit...

Publicat 28/09/2006 a 20:10:

Ei, moltes felicitats pel cotxe!! Espero que el disfrutis molt :)