dilluns, 11 de setembre de 2006

El meu 11-S particular

El meu 11 de Setembre ha sigut lleugerament diferent que la de la majoria de catalans, principalment perquè no visc a Catalunya, i per tant, he hagut de treballar i fer tràmits.

Res millor que començar un dilluns llevant-me sobre 8:30. Resulta que al meu DNI posa que caduca el 12 de Setembre de 2006, així que ha hagut de fer els tràmits per renovar-lo. Primer de tot, fer-me les fotos corresponents. M'he dirigit a una màquina que hi ha a l'estació de rodalies, que et deixa triar entre 3 fotos. La primera no m'ha agradat gens, a la segona m'apareixien unes ulleres sota els ulls que semblaven un abocament de petroli, així que última oportunitat, a la tercera he girat una mica la cara i ja està, ja tant m'hi feia com haguessin sortit, ja eren les definitives. Així que m'he dirigit cap a la comissaria de policia.

Em trobo amb una cua no excessivament llarga. Tot i així he estat prop d'una hora esperant, fins que m'ha tocat. Quan li dono les fotos, el funcionari em diu "no te van a valer, porque sales de perfil" la mare que em va parir, si només vaig girar una mica la cara, quin perfil!!

Surto al fotomatón cutre que hi ha aquí al costat, però hi ha uns argentins fent-se fotos. Espero, però triguen una bona estona. Finalment aconsegueixo entrar i fer-me les fotos, 4 flashassos em deixen cec. 5 minuts després surten les meves fotos i torno a la comissaria. "Me cuelo" perquè no penso passar una hora o més, que ara hi ha més gent, de peu, més quan són ja les 10:00, això vol dir que he perdut ja el tren de les 10:07, i com no m'afanyi perdré el de 10:17. El funcionari em reconeix i abans que les besties que hi ha darrere es llencin contra mi, m'agafa les dades, em fa signar, m'agafa el dit i me'l plena de tinta negra. Apa, ja està, em dona el resguard, que marca "0 ptas", és clar, perquè han sigut 6,60, però €, amb el lloc i dia "Alcorcón - DNI - 11 de Septiembre de 2006", i d'aquí a un mes el tinc. Perfecte, un problema menys.

Surto cap a l'estació de rodalies, però ohh!, no tinc diners, normal, m'han pelat, 3 euros de les primeres fotos, 3 de les segones i 6,60 de la renovació, són les 10:08, però he de parar-me a la caixa d'estalvis i pensions de Barcelona a treure diners... menys mal que els caixers automàtics sempre m'atenen en català "Treure diners" "Només bitllets de 10 i 50 euros" "Retiri la targeta" xDD.

Arribo a hora a l'estació. Avui la repartidora del Qué! no està de bon humor i no em dóna el panflet sensacionalista, millor, per veure el que hi ha.

Res, ja a la feina res important, avui rebo menys trucades dels prefixos 93, 972, 973 i 977. Durant el dia obro elmundo.es i em trobo "EEUU guarda silencio a la misma hora del 11-S cinco años después" què interessant!, fins i tot quan no diuen res són notícia. "Casillas: 'Queremos avisar a Europa de que el Madrid está aquí'" ohhh, quina por que dóna el galàctic de Móstoles!. "Un pequeño fuego en la estación de Iglesia causa alarma entre los pasajeros" el món està boig tu, això passa per fumar en un lloc on està totalment prohibit sota multa de 600 €... no aprendrem mai.

I ara sóc aquí a la feina, esperant que acabi la meva jornada laboral per tornar a casa i no fer res fins demà... oh merda!, de nou sona el telèfon. Quin 11 de Setembre més entretingut... com un dia normal. És el que té viure a la meseta.

Tot i així, bona diada i Visca Catalunya!

1 comentaris :

Farlopa ha dit...

Publicat 12/09/2006 a 10:02:

Lapri almenys has fet una cosa de profit i ara ja tens el tema del DNI solucionat que aquestes coses sempre fan mandra... en fi si algun dia tens la oportunitat de viure a Catalunya podràs gaudir d'una jornada que hi han banderes als balcons tot i que cada dia menys !!! Passis una bona setmana !!!