dimarts, 19 de setembre de 2006

El quadre de la feina

A la meva empresa, per fer tràmits, s'han de fer per ordinador. La gestió de transferències, la impressió de la nòmina, l'administració de les compres fetes amb la targeta de compra, i un munt de coses. La majoria les faig al meu lloc de treball, però d'altres m'agrada anar a fer-los al centre comercial que hi ha a Alcorcón.

Aquest centre té tres plantes, a la primera, ficat en un raconet mig amagat, hi ha una porta amb un passadís molt llarg, ple de quadres, com si d'una mini galeria d'art es tractés. Al final del mateix, s'arriba a una sala, on en un quart petit hi ha la noia que sempre s'escolta parlar per megafonia al centre comercial. Una mica més endavant, en un altre quart hi ha el caixer del personal, i enfront hi ha dos ordinadors.

Un dia d'aquests que vaig anar a imprimir la nòmina, i em fico en un dels ordinadors, mentre l'ordinador carregava, vaig girar a l'esquerra el cap... què maco! Em vaig trobar amb un quadre, guanyador del premi de pintura ràpida patrocinat pel mateix centre comercial. En ell es veu la ciutat al fons, a la dreta el citat centre comercial, però sobre tot, en primer pla...

Doncs això, em va enamorar el quadre. Sense cap dubte molt merescut el primer premi, desconeixent com van ser els altres, menys el 3er i 2n que també hi són penjats.

4 comentaris :

Alepsi ha dit...

Publicat 20/09/2006 a 09:48:

Déu meu... quin tren de vida que portes! xDDDDDDDDD Uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaala! M'acabo d'espantar jo i tot de lo dolent de l'acudit.... déu meu... hauré de començar a dormir més hores... xDDDD

DooMMaster ha dit...

Publicat 20/09/2006 a 12:17:

Com es nota que no som els unics que els hi agraden els trens :-) El cuadre esta bé, però ho trobo una mica fosc i sense vida.

Laprí | David ha dit...

Publicat 20/09/2006 a 18:47:

Bé DooMMaster, potser té poca vida perquè està feta la foto amb el mòbil en un quart on la llum brillava, precissament, per la seva ausència.

Alepsi, porto un tren de vida que no vegis... però d'aquí a poc també portaré un cotxe de vida... xDD aquest també és dolent, jo és que també dormo massa poc.

Farlopa ha dit...

Publicat 21/09/2006 a 09:31:

Es curiós aquesta fixació que teniu amb els trens .. .perque no traballeu a la renfe???? ja,aj,a,jaj,a en fi el quadre una mica trist i això de les nomines ho trobo curiós !!! fa risa !!!!