divendres, 29 de setembre de 2006

Estrella Costa Brava

Doncs això, aquesta nit agafo aquest tren cap a Barcelona. Per mi sense cap dubte és el millor tren. Un mai s'hi avorreix. El tren en qüestió té la tira d'anys, es fa en cotxes de viatgers antics (alguns tenen dins publicitat del banc Argentaria). Però és una meravella, entrar en els petits departaments de 6 lliteres, intentar caminar per l'estret passadís que recorre els cotxes, passar hores a la cafeteria xerrant o jugant a cartes, escoltar el troc-troc troc-troc de les rodes amb les vies, entrar en els lavabos i intentar pixar mentre el tren no fa més que moure's, que et desperti l'interventor 30 minuts abans d'arribar a destinació, etc.

Doncs això, que aquesta nit de nou reviuré aquests grans moments ferroviaris. A les 20 hores, d'aquí a res, marxo cap a Chamartín, i allà esperaré una estona, fins que sobre 21:30 diguin per megafonia "Estrella Costa Brava, destino: Barcelona y Cerbera, con salida a las 22 horas 4 minutos, vía...". Així que això, a veure què tal va el viatge.

4 comentaris :

nur ha dit...

Publicat 29/09/2006 a 20:31:

Com que ja deus haver sortit de casa i per si ensopegues amb algun ordinador mentre siguis per aquí: Benvingut a Catalunya, David!!! Passa-t'ho molt bé i gaudeix-ne :)

Abis ha dit...

Publicat 30/09/2006 a 11:44:

Els meus preferits són aquells talgos antics vermells i amb una xapa d'alumini que feia un relleu. Per mi és el tren més bonic que hi ha. A mi m'encantava, durant els jocs olimpics, a deien els trens en anglès: "Train, arriving form Mora la Nova, with destination to Barcelona Sant Andreu Comtal, is going to arrive on track two." M'encanta. Espero que t'ho passis molt bé per aquí.

teleko ha dit...

Publicat 30/09/2006 a 15:54:

Buah, jo odio els recorreguts llargs en tren. He anat un parell de vegades de Barcelona a Ponferrada, 11 hores de tren... insoportables!! M'alegro, que ja que tu has de fer el recorregut Madrid-Barcelona, al menys disfrutis del viatge.

q ha dit...

Publicat 01/10/2006 a 23:59:

He estat de cap de setmana sense ordinador (res, muntanya, vaques, herba, estrelles fugaces i nens d'amics meus que ara són pares). Havia donat ordres a la nur que m'anés informant via sms com t'havia anat el teu comiat amb la teva companya. Com que al final no m'ha volgut dit res m'he abocat al teu bloc àvid de notíces. Bé, una adreça de mail és un començament. A veure si compartiu també l'afició al tren i veniu cap aquí, com veig que has fet aquest cap de setmana. He fet el viatge d'anar i tornar a Madrid amb el tren que dius i és horrorós. A veure si en una altra ocasió podem fer un bon pa amb tomàquet amb pernil i vi d'Alella, com li agrada a la nur.