dimecres, 13 de setembre de 2006

No sóc únic

Ahir em vaig quedar mirant el programa de la Terribas "la nit al dia" fins al final pel tema de les tempestes que estaven caient a algunes zones de Catalunya. Quan cau de debò, ho fa de debò.



Però no va ser fins que no van ensenyar fotos de gent que les envia quan vaig veure una cosa que no em quadrava, i és això:

Una de les coses que porto més temps desitjant fer és una foto d'un llamp, agafar-lo i posar el meu nom a la foto com que l'he fet jo. Però no trobo mai oportunitat, no cauen tempestes com cal de nit aquí. Amb tot això vull dir que no he fet encara cap foto a cap llamp... Però llavors, qui ha fet aquesta foto a Cambrils?
Crec que no cal que juri que tinc 22 anys i que porto els 22 empadronat a la ciutat d'Alcorcón, a 582 km de Cambrils, ciutat que per cert, mai he visitat ni he passat ni tan sols al costat. Espero que no calguin proves de que qui ha fet aquesta foto no he sigut jo, que ja m'agradaria, però no. Amb aquest ja són 3 persones, a part de mi, que sé que hi ha. Un és un periodista de Tele 5, un altre és un veí que viu a l'edifici del costat, i ara aquest. Qui més falta?

13 comentaris :

Alepsi ha dit...

Publicat 13/09/2006 a 19:46:

Coneixes a algú que sigui únic??? Jo no. Jo mateixa, si poso el meu nom complet al Google, surten moltes dones que es diuen igual que jo (la majoria metgesses i psicòlogues, té gràcia). En fi... el que et dic, ningú és únic. I millor David que Bartolomé, t'ho asseguro! xDDD

onix ha dit...

Publicat 13/09/2006 a 20:48:

Si et serveix de consol , jo com una gilipolles vaig fer mes de 90 fotos per pillar un llamp , i res.... ara reposen al cel de la paperera de reciclatge. Com sempre coincideixo amb l’Alepsi , mes val no ser l’únic que sentir Ven pacá Bartolillo XDD

DooMMaster ha dit...

Publicat 13/09/2006 a 21:19:

No m'imagino "El blog de Bartolomé" o "el blog de Maria angustias" XDDD que malament que sona!!

Farlopa ha dit...

Publicat 14/09/2006 09:18:

Mira ara que ja tens el DNI nou hi ha un número a la part dreta del DNI que vol dir que son les persones que resideixen a España que es diuen igual que tu. Jo en el meu cas i tinc 5 i això vol dir que hi han 5 Farlopes. !!!

Alepsi ha dit...

Publicat 14/09/2006 a 09:25:

Farlopa.. a mi això també m'ho havien dit.... però ho vaig consultar i... em van dir que era una llegenda urbana.... Jo crec que no hi poden haver 5 Alepsis.... (tot i que aquesta nit... hòstia, que bo, m'acabo de'n recordar del somni que he tingut aquesta nit... després en faig un post! xDDD)

Laprí | David ha dit...

Publicat 14/09/2006 a 19:37:

Això del número del DNI és, com diu l'Alepsi, llegenda urbana. Se suposa que deuria ser el nombre de persones a l'estat que tenen el mateix nom i cognoms que tu, però al meu DNI antic posa 0 (el nou encara no el tinc) i tinc constància de cerques al Google (sí, m'agrada buscar-me en internet, qui no ho ha fet? xDD), encara que no ho hagi posat al comentari, que hi ha un altre David Jiménez Benito a la província de Coruña, però en canvi al meu DNI posava 0, ja veuré què posa al nou quan me'l donin d'aquí a un mes.

maiagust ha dit...

Publicat 16/09/2006 a 14:13:

Doncs a mi m'agrada molt Bartolomé. No m'agrada l'abreviació: Bartolo. Però crec que és un nom ben maco! Jo vaig posar el meu nom al Google i també estic repetit...

Marc ha dit...

Publicat 17/09/2006 a 01:40:

osti, entro un dia despres al blog, i com han degenerat els comentaris, que si millor bartolomé, que lo del num del dni (efectivament, es una llegenda urbana... pq un amic meu, tenia 5 persones mes com ell.... i quan s'ha renovat el carnet... ara apareixen 0..... I te por que no sigui alguna mena de conspiració contra ell....) Bueno... i res.. jo encara no he conegut a ningu que es digui com jo.. com a molt un tal Marc Palau de Blanes, pero ja fa temps que no en se res... nose, a seguir buscando ara que... el blog de bartolillo, o el blog de mariaangustias, etc... molaria, eh? no em digueu que no, anda..

Alepsi ha dit...

Publicat 17/09/2006 a 09:37:

Jo és que quan sento el nom de Bartolo... em ve la cançoneta al cap "Bartolo tenía una flauta... con un agujero solo...." i etc, etc, etc... xDDDD

Marc ha dit...

Publicat 17/09/2006 a 14:48:

Això d bartolo y la flauta.. m'ha fet malpensar... i d pas m'ha fet buscar els Lyrics: Bartolo tuvo una flauta con un agujero solo y a todos daba la lata con su flauta el bune Bartolo. No la coneixia.... PS: aqui teniu lel midi http://www.xtec.es/rtee/europa/003es/003es.mid

Laprí | David ha dit...

Publicat 17/09/2006 a 18:37:

La cançó aquesta del Bartolo no la coneixia jo, jeje. Quines cançons que es fan.

nur ha dit...

Publicat 17/09/2006 a 19:33:

Jo també sóc repetida i si poso el meu nom al Google, tot i que algun cop apareixo jo, la majoria dels resultats corresponen a dones que tenen el mateix nom que jo, però prefereixo això que dir-me Filiberta o Raimunda, posem per cas. Laprí: David és un nom ben bonic. Deixa't estar de Bartolomés, que és horrorós!

alepsi ha dit...

Publicat 14/09/2006 a 19:59:

Què fort em sembla que no coneguéssiu la cançó!!! Si és que no teniu infànciaaaaaaaaaa!!! xDDD (O la meva ha estat una mica... uh... controvertida, si més no... xDDDDDD)