dissabte, 9 de setembre de 2006

Serà un C3

Aquesta tarda he anat fins als límits municipals de la ciutat amb Madrid capital per anar al concesionari Citroën (no em recordava on anava la dièresi). La veritat és que després de prendre la decisió de comprar-me un cotxe, fa poc més d'un mes, sembla que ja està decidit el més important, quin cotxe em compraré?

Doncs aquesta tarda he anat fins a aquest lloc apartat de tot, al quilòmetre 11,800 de la A5 carretera d'Extremadura (o del Suroeste, com es diu ara), entre aquesta i la via del tren i amb el museu de l'aire a poca distància. Hi he anat per mirar un cotxe, i l'he trobat. Citroën C3 (com la línia de Rodalies més fastigosa de Madrid, Barcelona i València xD) color gris clar, 5 portes, de setembre de l'any passat. Finalment està decidit ja, i aquest serà el meu cotxe, més o menys com el de la foto.

Així doncs, és ja simplement qüestió d'alguns tràmits, entre diners i assegurances, i en uns dies el tindré amb mi. Ja faré la presentació oficial xD

P.d.: Per cert, no té res a veure, però quins llamps he vist, i quin color més gris té ara el cel, preciós, només cal que sonin els trons per ser perfecte ja.

6 comentaris :

Alepsi ha dit...

Publicat 09/09/2006 a 20:24:

uooooooooooooooo!!! Jo volia un C3... però ara no el canviaria pel meu huevi, eh??? Jajajajaj! Ja veuràs quina llibertat dóna tenir un cotxe... pffff... que fantàstic! Igual se't passa la dèria pels trens, i tot.... xDDDDD

Laprí | David ha dit...

Publicat 10/09/2006 a 17:16:

Sí Alepsi, serà genial, però mai se'm passarà l'aficció que tinc als trens, més aviat diria que ara tot es complementarà... que faria jo sense les meves Dodotis (446)

Alepsi ha dit...

Publicat 10/09/2006 a 18:55:

Hi ha un tren que es diu "dodotis"????? Mare meva... quin mal gust per a posar noms.... xDDDD [Igual és per la pudor a merda que fan.... amb perdó... xDDDD]

Laprí | David ha dit...

Publicat 10/09/2006 a 23:59:

Bé, és el mot que li han posat els aficionats a aquests trens de rodalies, i ve no de que faci pudor, sinó de que com que no tenen lavabo, doncs això, t'has d'aguantar si t'entra el apretón al tren... més o menys això... sí, és una bestiesa, però mira, li han posat el nom i així s'ha quedat xDD

Alepsi ha dit...

Publicat 11/09/2006 a 09:04:

Veus? Com que no té lavabo, la gent s'hi pixa pels puestus!!! Jajajajaja! Ho sento, no puc evitar fotre'm amb la renfe a la que tinc ocasió... xDDD

nur ha dit...

Publicat 17/09/2006 a 19:25:

Encara que jo no vulgui tenir cotxe ni conduir, entenc la satisfacció que tens i et felicito per la compra del cotxe. Enhorabona, Laprí :-)