dilluns, 16 d’octubre de 2006

Algunes persones són com són

Ahir a la nit vaig sortir una estona per aquí després d'unes quantes setmanes sense fer-ho. Ho vaig fer amb els meus amics d'aquí. També venia la xicota d'un d'ells.
No vull dir coses que no toquen, i és probable que siguin apreciacions meves... i dels altres 3 amics, a part del de la xicota. La qüestió és que, jo no tinc perquè opinar de les relacions que té la resta de la gent, i de fet no ho faig. Però sí que tinc a opinar quan em toquen una mica els collons. Si fos una apreciació meva únicament, ni faria cas, però ja he dit que no sóc l'únic.
El cas és que ahir, la noia en qüestió, ja de principi com que es queixava d'haver vingut, és a dir, que en comptes d'haver marxat ell amb ella i les seves amigues, que ella havia fet el gran favor de venir. Durant la nit, com que estàvem fent un botellón, tot i que jo no vaig beure res, doncs feia fred, i doncs vam dir d'anar a la Renfe, que allà tenia el cotxe el xicot de la noia, perquè hi pugués entrar qui tingués fred.
Al cap d'unes hores, ella estava mig adormida, pràcticament dormida del tot, recolzada sobre el seu xicot. Jo era al seient del darrera xerrant amb els altres nois per la finestra. Quan va ella i em diu mig adormida, tal qual "anda David, vete del coche" em quedo dubitatiu una estona, però seguidament ho faig, en el que em diu el meu amic "no te vayas anda, que es broma" al que responc "no, si me echan me tendré que ir", perquè si ella fos qui em digués que era broma, vale, però si ella no és qui em diu que és broma, és perquè no ho és.
Surto, tiritant, i m'acosto als altres dos amics que quedaven, un altre ja havia marxat, també una mica emprenyat. S'havien posat a jugar a futbol, a les 4 de la matinada, bé, no importa. Em pregunten, però no en serio, si és que ella m'ha fotut fora, els hi dic que sí, i el que m'ha dit, i es queden flipats i fins i tot al principi no es creuen que m'hagi dit això d'aquella manera. En això que veig com ella surt del seient on era per tombar-se als seients del darrera. Poc després d'això, un, que viu a prop, decideix anar a pel seu cotxe, que és per aquí, i passar d'ells i ficar-nos nosaltres tres en ell. Al poc d'arribar amb el cotxe al mateix lloc on érem, ve l'altre noi per dir-nos que se'n van a un altre lloc amb el cotxe on hi hagi menys llum perquè ella pugui dormir millor, doncs molt bé.
Avui a la tarda també m'han dit de quedar, jo hi he anat però sense moltes ganes. De fet, hem estat en un bar, jo no he dit res, no he parlat pràcticament, només he mirat la tele. Potser estic actuant com un idiota, que és molt probable, però no puc suportar que em tractin a mi i als altres com coses que no pintem res. De fet aquesta tarda, els altres ben poc han parlat amb ella. Jo entenc que si són parella voldran tenir estones per a ells i tal, però hi havia mil maneres de fotre'm fora del cotxe, i jo no sóc idiota i finalment hauria marxat per mi sol. Però també li recrimino a ell, perquè no és capaça de contradir-li en res a ella, cony, és una borde amb tots els teus amics i en comptes de dir-li que no ho sigui sembla que ni t'importi, doncs tu sabràs.
Sigui com sigui, el temps posarà tot al seu lloc, i punt. I potser jo marxaré algun dia d'aquí i m'oblidaré de tot això. "¿Por qué vas tanto a Barcelona?" "¿Por qué hablas catalán?" em va preguntar ella. Si no saps la resposta, pregunta-li al teu nòvio, que ell sí que ho sap, potser la resposta t'agradarà... un menys que molestarà al seient del darrere del cotxe.

8 comentaris :

Alepsi ha dit...

Publicat 16/10/2006 a 00:44:

Hi ha gent molt idiota, David, molt. Una relació no et pensis que és així. El meu ex, de vegades, també era una mica borde amb els meus amics, i jo li deia. I en parlava amb ell. Però jo és que tenia una relació molt sincera amb ell, ens ho deiem tot, tot... (així vam acabar, però vaja, això és una altra història). Al que vaig és, que passis de la tia aquesta, i que intenteu parlar amb el vostre amic, fent-li veure que no cal que ella vingui de festa amb vosaltres si no vol... i que no us agrada com us tracta... no sé, sinceritat, noi! [Ho veus com tu no estaves gaire fi??? Si és que tinc un ull.... xDDDDDD]

gemminola ha dit...

Publicat 16/10/2006 a 00:47:

Quina tía més imbècil, realment ell és el típic "calzonazos" t´asseguro que si la meva parella (si en tingués) tractés així als meus amics li fotria la santa bronca de la seva vida, però s´ha de dir que aquestes actituds són pròpies de gent malcriada, estúpida i egocèntrica... En fi, tu ni cas

kurtz ha dit...

Publicat 16/10/2006 a 01:17:

Jo, amb una tia així, entenc que lo més normal és no portar-la (no treure-la de casa, jajajaja). Vull dir que si ve amb vosaltres que no vingui ella. que s'ho combinin és lo més normal. Pq els transplants de neurones encara no estan a l'ordre del dia. (Perdona'm si m'he passat o si se me'n va l'olla, com si vols borrar el missatge, no m'enfado, jeje.)

Dessmond ha dit...

Publicat 16/10/2006 a 07:44:

Sempre està bé poder veure una neng tan de prop, no? S'ha de conèixer tot en aquesta vida.

Marc '¬¬ ha dit...

Publicat 16/10/2006 a 12:25:

els botellons d'octubre son criminals....

Farlopa ha dit...

Publicat 16/10/2006 a 17:04:

Amb amics així més val quedarse a casa bloquejant tota la nit, però clar la culpa no es dels amics sinó del tio aquest que no li sap parar els peus a la seva novia, i jo em pregunto no hagues estat millor portar-la a dormir i continuar els tios sols de juerga ???

Laprí | David ha dit...

Publicat 16/10/2006 a 18:58:

Sí Farlopa, la veritat és que millor que la deixi al seu "pueblo" com ella diu, si és que tan poc li agrada. En general, jo passo d'ella, però em fot molt que sigui tan estúpida i que se les doni com si ell li pertanyés en propietat.

j.d. ha dit...

Publicat 16/10/2006 a 20:48:

Porque por lo general las novias de nuestros amigos nos caen mal y pensamos donde va con ésta?? es que acaso somos como aquella madre que "amenazada" porque para su hijo ya no es la mujer de su vida, no hacen más que criticar a la "nuera". Nos roba a nuestro amigo?? Por qué se ha fijado en este tia, si no tiene nada? Conclusión : Es un calzonazos