dissabte, 21 d’octubre de 2006

Citroën C3, destinació: València

Demà a primera hora marxo fora de Madrid el cap de setmana. Ho faig a València. Tinc ganes d'anar-hi. Passar un parell de dies fora d'aquí, a un lloc agradable, per oblidar-me de la feina, i per sortir una mica de la rutina de Madrid.

Així que demà al matí agafaré el C3, i aniré cap allà, amb els meus pares. 300 i pico de km creuant la província de Conca i la de València. Altres 300 i pico de tornada, és clar. El més positiu és que a poc a poc vaig fent quilòmetres al C3.

Abans de marxar, canviant de tema, parlaré per la ràdio. Aquesta nit sobre 2/4 de 4 més o menys. Com que és tard, i ningú estarà escoltant la ràdio, després el pot escoltar per la ràdio a la carta de Catalunya Ràdio a Internet, si vol, és clar.
Bé, doncs això, cap de setmana fora, en tornar a veure què tal se m'ha donat per allà.

10 comentaris :

onix ha dit...

Publicat 21/10/2006 a 01:24:

Molt bon viatge !! i Genial megafonia , para compte que punts sols en tens 12 ;) Es en el Programa d’en Joan Bosch?

Pd40 ha dit...

Publicat 21/10/2006 a 01:28:

Bon viatge!! Que vagi molt bé :)

nur ha dit...

Publicat 21/10/2006 a 09:14:

Jo, en quin programa? Sobre què has parlat? Dóna més info, David!!! I bon viatge a València. Compte, no mengis paelles, eh?

q ha dit...

Publicat 21/10/2006 a 16:57:

Laprí, Sóc capaç de sortir de marxa fins les 3 i al tornar, en comptes de mirar el teletienda, escoltaré Catalunya Ràdio. Aìxò sí, com la nur, frisso per saber de què parlaràs i en quin programa. Que tinguis molta sort en la intervenció i també en el viatge!!!!

Farlopa ha dit...

Publicat 21/10/2006 a 18:55:

M'ha fet molta risa la grabacio de la destinacio. jajaaj,a Passis molt bon cap de setmana en terres Valencianes :)

Pep ha dit...

Publicat 21/10/2006 a 20:10:

Quina palla mental lo de la megafonia! Hahahaha!

Marc ha dit...

Publicat 22/10/2006 a 01:35:

nomes ho penso jo, o la megafonia es mooolt friki? bon viatge deivid!

efe ha dit...

Publicat 22/10/2006 a 12:38:

Jo també vull saber el programa!!! (a mi m'ha agradat la megafonia)

Laprí | David ha dit...

Publicat 22/10/2006 a 23:29:

Doncs el programa es diu "Què... de què" i s'emet les matinades de Dl a Dv a Catalunya ràdio. Parlo sovint en ell perquè conec el presentador i doncs em truca perquè hi parli. El passat divendres vaig parlar sobre el Madrid - Barça. Si el voleu escoltar el podeu buscar a la pàgina de Catalunya ràdio, a ràdio a la carta, vaig parlar sobre les 3:34. La megafonia... sí, és clar que és friki, però mola xD

nur ha dit...

Publicat 23/10/2006 a 20:20:

David: ostres, el vaig estar buscant dissabte (el Què de què?), però no és per enlloc. Que ens passaries l'mp3 si és que el tens? A mi em fa gràcia sentir-te!