dissabte, 14 d’octubre de 2006

Els deures que em dóna l'Alepsi

Bé, doncs l'Alepsi m'ha encolomat aquest Meme, encara no entenc el nom d'això, però bé. Són preguntes que es responen amb títols de cançons d'un grup determinat. Doncs això. Aquest és:

Banda o grup escollit: U2

Ets home o dona?
Pride (In the Name of Love)

Descriu-te:
Bad

Què senten les persones sobre tu?
Beautiful Day

Com descriuries la teva anterior relació sentimental?
Where the Streets Have no Name

Descriu la teva actual relació sentimental amb el teu novio/a o pretendent:
I Still Haven't Found What I'm Looking For

On voldries estar ara?:
When Love Comes To Town

Com ets respecte a l'amor?:
The Unforgettable Fire

Com és la teva vida?:
October

Què demanaries si tinguéssis un sol desig?:
With or without you

Ara acomiada't:
Seconds

3 comentaris :

q ha dit...

Publicat 14/10/2006 a 01:21:

Genial Laprí! Contestar la pregunta amb el "I still haven't found what I am looking for" és per treure's el barret. Molt bo :)

Alepsi ha dit...

Publicat 14/10/2006 a 16:32:

Estic amb en q!!!! Que bona! Jo hagués contestat igual! xDDDD Per cert, ets una mica chungo... mira que descriure't com a "bad".... maaaaaaaaare meva, tu sí que saps vendre't! xDDD

Laprí | David ha dit...

Publicat 16/10/2006 a 16:32:

Aquesta cançó m'encanta, i vaig creure que estava bé per a la pregunta. Sobre això de vendre'm com Bad, bé, no és que ho sigui, però la lletra de la cançó pega més amb mi, i no sé, no vaig saber trobar cap altre que em descrivís.