dijous, 5 d’octubre de 2006

Estás tristón

-"¿Qué te pasa? Estás muy callado"

-"¿A mí? nada"

-"Estás tristón"

Avui no sé que passa que ja més d'una persona m'ho ha dit això. No estic trist ni res. Potser sí és que estic com més callat, perquè fins la setmana passada, que tenia al meu costat a la meva companya d'estiu, ens passàvem gairebé tot el dia fent petar la xerrada, però a part d'això, res més.

Una de les raons pot ser que tinc mal de gola. Potser l'any passat les vegades que vaig tenir mal de gola van ser 1 o 2 com a molt. Aquest any ja crec que deu ser com la vuitena o novena vegada que en tinc, i la darrera abans d'aquesta va ser fa només 2 setmanes, així que estic fins a la punta de la p.... d'això, la veritat. Per això estic bevent molta aigua i intentant no forçar la veu, però després truca un idiota de client que està sord o que et fa parlar més del compte, i tot a la merda.

També pot ser que estic desitjant que arribi el cap de setmana per poder descansar una mica i allunar-me d'aquest lloc on passo 8 hores al dia. I tot i que els companys són bona gent, de vegades he d'escoltar alguns comentaris catalanofòbics que no m'agraden massa, del tipus "catalán tenía que ser" i tal, mentre que si una persona d'un altre lloc fa el mateix que el català, no se'n diu res... en fi.

Potser que sí que estigui una mica trist, però tampoc hi veig problema, ja dic que pot ser per qualsevol raó, o simplement perquè sí, tant fa. Em sento bé al cap i a la fi. Però no passa res, perquè demà és divendres, per fi.

 

P.d.: Per cert, felicitats al Marc, que avui és el seu aniversari. Passa-ho bé avui ;)

9 comentaris :

Farlopa ha dit...

Publicat 05/10/2006 a 20:10:

Carai Lapri sap greu que estiguis així però dies de baixon tothom en tenim, alegret home que ja som dijous i demà divendres, en un tres i no res estaràs a caseta tranquilet descansant !!! Per cert com va el cotxe nou???

nur ha dit...

Publicat 05/10/2006 a 20:37:

Laprí: jo crec que és la tardor. Jo més que tristona estic de mala llet; porto dos dies barallant-me amb tothom i rebent males notícies de tot arreu. El millor que puc fer és tancar-me al meu cau i no relacionar-me amb ningú :( Felicitats, Marc :)

Alepsi ha dit...

Publicat 05/10/2006 a 22:09:

Jo tampoc he tingut avui el meu millor dia.... però bé, tot passa, i el cap de setmana està a la vuelta de la esquina!!!! Ànims noiet!!!!

q ha dit...

Publicat 05/10/2006 a 23:00:

Doncs jo tampoc puc dir que estigui tristó. Estic, això sí, inquiet, nerviós, malhumorat a estones, eufòric unes altres, de veure-ho tot bé a veure-ho tot negre. El motiu no és la tardor. De fet, la tardor m'agrada i sempre m'ha sentat bé. Però des d'aquesta setmana s'han començat a moure els fils que determinaran el meu futur professional i personal. Una cosa que he esperat durant molt de temps i ara ha arribat el moment d'actuar de debò, el moment de la gran final, i el veredicte serà el mes que ve, suposo. M'espera tot aquest mes d'incertesa, de treballar aquests dies per l'objectiu que fa tant de temps que persegueixo i és tan dur d'assolir; de fer tot el que pugui però amb la consciència que, malgrat una gran part de l'èxit depèn de mi, jo no tinc l'última paraula. Resumint, estic com qualsevol que és conscient que en aquests dies els deus s'asseuen i li determinen el seu futur.

Marc ha dit...

Publicat 05/10/2006 a 23:31:

Avui he llegit noseon que era el dia europeu de la depressio.... mola, just el dia del meu cumple, xD ironias del destino? en fi, va, anima't una mica ;) i thnx :D

hyDe ha dit...

Publicat 06/10/2006 a 09:08:

Si tingués més confiança et faria un comentari de super bon rotllo respecte lo de la gola! pero no vull causar mala impressió. Llet calenta i mel, i ja esta :P

Laprí | David ha dit...

Publicat 06/10/2006 a 13:39:

Ja és divendres Farlopa, ja és divendres, per fi. El cotxe, espero que vagi bé, aquest cap de setmana el penso aprofitar al màxim recorrent-me les terres castellanes. Pot ser la tardor, nur, no ho sé, normalment no m'afecta, però poden ser tantes coses, en fi, tu no et posis de mala llet. Alepsi, ja és cap de setmana, ara a aprofitar. Va q, que segur que tot anirà bé, ja informaràs com van les coses. Bon dia per ser el teu aniversari Marc, jo també ho havia llegit i fixa't, ho havia pensat "just en un dia així estic així" però res, estic animat. hyDe, hay confianza, crec que sobre la gola em faré això que dius... bé, ara no sé si tinc mel a casa... no sé, ja veuré, però quina putada tenir la gola així tant sovint :(

adagio ha dit...

Publicat 06/10/2006 a 16:14:

uff a veure si aquest cap de setmana fas el boig ! i destroces gots jaja

DooMMaster ha dit...

Publicat 06/10/2006 a 16:37:

Ànims! jo arrosego dos refredats des de que va començar la tardor... A més, també fot quant et treuen un company de feina amb el que t'avens.