dimecres, 25 d’octubre de 2006

On és la pradera de Windows?

L'altre dia llegint un fòrum, algú es preguntava això, on és aquest prat? Fins i tot ens podem preguntar, és real? Existeix? Potser sí existeix, però li han fet una modificació brutal, cosa segura. Bé, suposarem que existeix.

La muntanyeta aquesta és probable que no sigui tan verd com surt aquí... de fet fins i tot a Alcorcón hi ha muntanyetes així, de color groc i no verd, però amb un "chop" això s'arregla. El blau del cel, em sembla massa blau, i els núvols són tan reals com les relacions que mantinc jo amb la casa reial. Les muntanyetes del fons segurament existiran també, però molt probablement aquest prat i les muntanyes no s'hagin vist en la seva vida.

Del fòrum on ho vaig llegir, una de les respostes sobre on és aquest lloc era aquest:

És una possibilitat de les tantes que hi ha, jo no la descarto en absolut.

Sigui com sigui, jo em continuo fent la pregunta. On és aquest prat que windows té com a fons de pantalla? Si algú ho sap, que ho digui sisplau, que ja tinc molta curiositat.

5 comentaris :

Marc '¬¬ ha dit...

Publicat 26/10/2006 a 00:35:

Hola david, aquesta foto es va fer al Condat de Napa, a Califòrnia. el fotograf es diu Charles O'Rear, i la seva web es http://www.wineviews.com/ ves al menú Wine Photography/ Scenery per a veure mes imatges per l'estil :) ja esta, he guanyat, quin es el premi??? :-D

Farlopa ha dit...

Publicat 26/10/2006 a 08:54:

Ja he arribat tard :( això dels blocs és la hostia tu fàs una pregunta i per més complicada que sigui sempre hi ha qui ho sap ... genial !!!!

adagio ha dit...

Publicat 26/10/2006 a 20:58:

podria ser tb la Tierra Media però no se d'on ho han tret! fotoshop??

Laprí | David ha dit...

Publicat 27/10/2006 a 00:28:

Gràcies Marc per la resposta.

Adagio, la tierra media, no sé, no era més fosca? ja no em recordo.

És fantàstic Farlopa, trobar sempre o gairebé sempre la resposta que busques :)

efe ha dit...

Publicat 28/10/2006 a 14:37:

Faig tard, però jo crec que la praderia windows no és una realitat sinó una promesa. Si mors si has utlitzat tots els programes orginals de windows hi aniràs. Si no... la teoria encara està per acabar.