dimecres, 11 d’octubre de 2006

Què s'hi fa un dia de festa?

Aquests dies han estat per aquí, per on treballo, a dalt de la Castellana, fent proves els F18 aquests o els que siguin, de l'exercit. Foten un soroll els cabrons. Les proves les han estat fent per demà fer al cel de Madrid, els colors de la bandera espanyola... ohhh, què patriòtic!

També des de fa una setmana, tenen muntat a Colón tot el tinglao, les graderies on el rei i els alts representants veuran la desfilada entre marxes militars, o l'himne espanyol mentre hissen el drap aquell que ocupa un camp de futbol sencer. Aquesta tarda passaré per allà a veure què hi tenen posat.

Però el que més em molesta a mi és que, en ser un dia de festa, jo estaré dormint, segurament, però els amics dels F18, després de llençar el fum groc i vermell al cel, es dirigeixen cap al sud. Més en concret, sobrevolen el meu espai aeri, i no ho entenc, si aquí no hi ha cap base militar... collons, que Getafe queda a l'est, no a l'oest, idiotes! Allà és on heu d'aparcar les vostres joguines.

L'únic positiu del 12 d'octubre és, que és festa, efectivament. Millor si hagués caigut en divendres, però bé. Demà em llevaré tard, no faré res, potser sortiré a posar-li gasolina al cotxe, que no en té... ais, tinc ganes de no fer absolutament res demà, i punto pelota!... bé, estudiaré una mica, però res més.

Per cert, avui he anat a recollor el nou DNI... m'han posat la foto torçuda... incompetents... a sobre, amb les grenyes que tenia al pèl... bé, no surto tant malament al cap i a la fi... ben mirat surto guapo ^_^ ... ara només cal que algú més a part de mi digui el mateix xD

Bé, una altra bona notícia... divendres cobro la paga extra :D Ja invitaré a alguna cosa.

8 comentaris :

Txell ha dit...

Publicat 11/10/2006 a 15:37:

Mira quina gràcia! Jo demà agafo el cotxe i vinc cap a Madrid!!!! No pas a mirar la pallassada aquesta dels F18 ni el rei ni sa puta mare, però venim a passar el pont aquí!

Laprí | David ha dit...

Publicat 11/10/2006 a 17:09:

Doncs és molt bona època per venir a Madrid, a més, farà molt bon temps, ara fa una mica de rasca, però s'hi està bé, i mentre demà no passeu per la Castellana ni per Colón, la resta estarà molt tranquil·la, i després la resta de dies segur que estarà més tranquil·la perquè hi haurà gent que també marxi de pont.

Alepsi ha dit...

Publicat 11/10/2006 a 18:02:

Pfffff... ha de ser divertit, eh??? Despertar-se un dia de festa amb la melodia dels f-18 rondant per sobre el cap... quina meravella!!! xDDDD Au, estalvia uns calerons per convidar els teus amics blocaires amb la famosa paga extra, nen! xDDD

Alepsi ha dit...

Publicat 11/10/2006 a 18:02:

Per cert... les coses estan "tortes" no "torçudes"... xDDD

nur ha dit...

Publicat 11/10/2006 a 22:13:

Doncs un dia de festa com aquest un mira de mantenir-se allunyat de les grans ciutats, no fos cas que li passés un f18 per sobre o que es trobés enmig d'un aldarull sense voler-ho i el detinguessin o el confonguessin amb un "maleante". Els dies de festa són per descansar, prendre la fresca i fer el que a un li abelleix. En el meu cas, dormir tant com pugui, que ja m'ho mereixo :)

Laprí | David ha dit...

Publicat 12/10/2006 a 00:51:

Hi ha més pagues extres Alepsi... ja invitaré. Per cert, com sempre gràcies per corregir-me, saps què passa? que tort o torta em sona a "te doy un torta niño" i per això mai me'n recordo xD Nur, jo no em mouré d'Alcorcón segurament, no tinc ganes i menys de sortir cap a la capital, i menys a primera hora, ja aquesta tarda estava fet tot un embolic al centre, així que demà...

elur ha dit...

Publicat 12/10/2006 a 11:09:

Ostres... jo avui a aquesta hora havia de ser-hi a Madriz... por em feia!! hauria estat renegant tot el dia jejeje però vaja, viatge estroncat i tot això que m'estalvio :P Salut!

Laprí | David ha dit...

Publicat 12/10/2006 a 23:37:

Bé Elur, t'hauries amagat en algun lloc i no t'hauries ni adonat de tot això, a més, això només era al matí, la resta del dia imagino que la ciutat haurà estat tranquil·la