dilluns, 2 d’octubre de 2006

Quedada i tornada

Dissabte, després de dormir 3 hores al tren, i una hora a l'alberg (gràcies amics guiris per fer tant soroll), vaig anar a la Quedada de blocaires. Primer vaig quedar amb el Marc, i junts vam anar fins al lloc de reunió, com que era massa aviat, vam esperar seguts dins l'estació de França.

Ja després hi vam arribar els primers al lloc en qüestió. A poc a poc van començar a arribar tots. Finalment vam ser 15? 16? Ara no recordo la xifra exacta. El sopar va estar bé, l'ambient era agradable, però el cansanci de les poques hores dormides va començar a aflorar en mi, estava apagat.

Després del sopar, ens vam fer la foto de grup enfront de l'estació de França, i d'aquí cap a l'ovella negra. El lloc estava bastant bé, però les taules una mica pegajosas. Aquí el meu cansanci era encara més gran. Sobre les 3 i pico doncs alguns van decidir d'anar a un altre lloc, m'hauria agradat anar-hi, però ja no podia amb la meva ànima, i només hauria sigut una nosa, així que junt amb altres 3 blocaires, vam agafar un taxi fins a Pl. Catalunya, on aquí cadascú va tirar cap al seu lloc. Jo vaig creuar la plaça, plena de gent per agafar els autobusos, i a la Rambla, com sempre, plena de gent, tant fa que siguin les 3 de la matinada.

Quan arribo a l'alberg i pujo a l'habitació, em fixo que no tinc llençols al llit, val, no els he demanat, però tampoc coixí... guiris, a sobre que no em deixeu dormir també em deixeu sense coixí... i una merda. Agafo un d'un altre llit on ara no hi ha ningú i apa. A més, com a venjança, en canviar-me de roba, faig tot el soroll que sigui possible, "per la tarda que m'heu donat, cabrons", i apa, a dormir, no trigo gaire a entrar en estat de son.

De matinada em desperto, tinc fred. Com que no tinc llençols amb què tapar-me, em poso una samarreta de màniga llarga que m'havia portat, i als pantalons, que els tinc en format pirata, els afegeixo la part de sota per què siguin llargs. Dormo, de nou.

Surto de l'alberg sobre les 11:00, i com que no esmorzo aquí vaig a l'Opencor, on em compro dos Donuts per esmorzar. Com que és d'hora i fins a 15:30 no surt l'autobús, baixo al metro, a la L1, i vaig d'Arc de Triomf a Clot, aquí gravo vídeos i faig fotos, que de Metro de Barcelona tinc poques coses. Després vaig a El Clot - Aragó de Renfe, i faig el mateix.

Vaig fins a Sants i aquí agafo definitivament el tren a Arc de Triomf, on espero encara una estona, fins que pujo a l'estació d'autobusos, compro un entrepà per dinar, i espero que surti l'autobús. Deixo la maleta, i pujo al meu seient, el 10. Ja no en baixaré menys en dues parades, una de les quals es fa a Esteres de Medinaceli, on passo de la calor sofocant de Barcelona al fred de muntanya de la meseta nord. Just a l'entrada de Madrid a punt estem de tenir una desgràcia, per culpa de 4 cotxes aturats al carril del mig, si l'autobús no hagués frenat a temps molt probablement els ocupants dels cotxes no haurien sortit molt ben parats.

Quan baixo de l'autobús, ja només tinc ganes d'arribar a casa. Hi arribo prop de les 12, sopo, faig alguna cosa ràpida a l'ordinador, i em fico al llit. Així acabo el cap de setmana.

La quedada va ser genial, però em va saber greu no estar més estona, perquè ja que no tenia responsabilitats l'endemà, doncs això. Si es torna a repetir i puc tenir més temps, sense dubte hi aniria. Un plaer conèixer en persona a tots els que hi vau anar.

7 comentaris :

Alepsi ha dit...

Publicat 02/10/2006 a 17:02:

Fatal, fatal!!! Mira que rajar-te a l'últim moment!!! xDDDD Putus guiris!!!! Bé, a la propera, fas una cura de son,et pagues un hotel (per exemple el ritz, que està a l'abast de tothom! xDDD) i dorms fins a l'hora de sortir!!!! xDD

adagio ha dit...

Publicat 02/10/2006 a 17:24:

bua tio ets un crack! és com anar a una quedada a París! espero que en la propera quedada parlem més xD sort tio!

teleko ha dit...

Publicat 02/10/2006 a 20:28:

Uf, doncs si que t'ho vas currar si... vaja dia jeje. La propera quedada l'hauriem de fer a Madrid, que t'ho mereixes. Un plaer haverte conegut també a tu :)

nur ha dit...

Publicat 02/10/2006 a 20:51:

Coi, Laprí, hauries d'haver aprofitat el llarg trajecte que tenies entre Madrid i Barcelona per arribar descansadet a Barna i poder quedar-te fins ben tard! La propera vegada avisa, que ja buscarem una pensió o un hotel assequibles!

hyDe ha dit...

Publicat 02/10/2006 a 21:16:

Ja veus, i jo que pensava que el HiDe_ i l'adagio eren els putos amos per venir des de manresa (més conegut com poble perdut de les muntanyes) XD

Abis ha dit...

Publicat 03/10/2006 a 02:45:

Vaja. Quan vas escriure que venies a Barcelona no em pensava que fos per això. I com és que vas tornar en bus?!?!

Supernena ha dit...

Publicat 04/10/2006 a 00:46:

Un plaer haver-te conegut! :) Una abraçada!