diumenge, 29 d’octubre de 2006

Sabeu què és no fer absolutament res?

No sé si algú ho sabrà, però jo ho he practicat aquest cap de setmana. Després de uns quants que no descansava gaire, entre unes coses i altres, aquest finalment l'he aprofitat per descansar del tot, no fer absolutament res.

Des de les 21 hores de divendres i fins demà sobre les 8 del matí, pràcticament a casa. Si ben és cert que ahir dissabte a la tarda vaig sortir un parell d'horetes, però tampoc m'hi vaig cansar gaire. També aquesta tarda he sortit uns minuts a moure el cotxe, a un lloc més a prop de casa, que abans el tenia a les afores... bé, afores eren fa 10 anys (jo, com ha crescut això)... i quan arribo al lloc on el tinc aparcat, veig que l'han utilitzat de water els ocellets de l'arbre... tenien diarrea pel que sembla, ha costat treure tot allò d'una manera... jolín. Bé, doncs a part d'això, a casa.

Jo no sóc d'estar tancat a casa, però de tant en tant s'agraeix una mica descansar, a més, aquest cap de setmana amb una hora més. I doncs aquí, què he fet? Mirar la tele, he estat molt embolicat editant un vídeo a l'ordinador, i com que és tan gran, l'ordinador el pobret no pot amb tot i el programa Pinacle Studio no fa més que menjar-li recursos, i així està, que no feia més que pitar perquè arribava als 70ºc, així que em sembla que el vídeo el dividiré en parts perquè tan gran no em deixarà, petarà al final... per cert, el vídeo és de trens xDDD

I poc més, mirar per la finestra, per veure els nens jugant a futbol i els porreros fumant... tinc unes vistes. Així que, ja sé què és no fer absolutament res, gratar-me la panxa... i punt. Ho recomano fer de tant en tant, però sense acostumar-s'hi, que després a la llarga no és gens bo.

4 comentaris :

Txell ha dit...

Publicat 30/10/2006 a 08:41:

A mi a vegades també em passa. Arribo divendres a casa i dic... Aquest cap de setmana no fotré res. Però no en sé, el dissabte al migdia ja tinc "cuques" i el dissabte a la tarda ja trec foc pels queixals. Així que la conclusió que en trec, és... fer les coses però amb mesura. Un voltet, o un cafè, o encara que sigui anar al super. La qüestió, és que ens toqui l'aire.

Alepsi ha dit...

Publicat 30/10/2006 a 15:29:

Jo el dissabte me'l vaig passar sencer en pijama! Des de les 9 que em vaig llevar fins a les 11 que em vaig posar a dormir. En pijama tot el dia! Quin gustàs!!! (Sí, i quina marranada, pensareu alguns, i? xDDD)

Laprí | David ha dit...

Publicat 31/10/2006 a 00:52:

Doncs sí Txell, a mi no m'agrada tampoc quedar-me tot el dia tancat a casa, m'agrada sortir una mica que em doni, doncs això, una mica l'aire, però de tant en tant un cap de setmana com aquest s'agraeix, creu-me.

Fa anys Alepsi que jo no em passo tot un dia en pijama, crec que ho feia quan era més petit, que arribava a no treure-me'l en tot el dia, però ja això mai, la primera cosa que faig res més sortir del llit és agafar la roba i treure'm el pijama, encara que després no surti... ara, per a res em sembla una marranada :)

Farlopa ha dit...

Publicat 31/10/2006 a 09:41:

Sobretot les caquetes dels ocells s'han de treure ràpid perque sino se't menjen la pintura, millor quant encara estan tovetes... jejejejejje A mi m'agradaria algun cap de setmana d'aquests però és impossible :) hjejejejej