diumenge, 8 d’octubre de 2006

Tarda de trens

Avui a la tarda he anat de rodalies. Abans, al matí, he tornat a conduir una mica el C3. Ahir vaig pujar fins a Soto del Real, i avui he anat fins passar Guadalajara per l'A2, avui he fet aproximadament 200 km, després crec que he fet altres tants dins Alcorcón buscant lloc per aparcar.

Però a la tarda he volgut anar de rodalies, que feia molt que no hi anava per anar, perquè anar a la feina no conta, és clar. I avui el que he fet és anar a muntar en Civia, perquè m'he proposat, com gran aficionat i friki del tren, muntar en tots i cadascú dels Civia que es posin en circulació, que seran 200 i pico, però com que encara són pocs els que hi ha, ho puc fer a poc a poc.

Com que la línia de Parla és molt curta, i pel moment és l'única per on els han posat, hi havia 4 Civia recorrent-la, i als 4 he muntat, dels 10 que hi ha a Madrid, per ara.

Mostra fotogràfica del dia. Aquí hi ha el 465 - 001 (5 cotxes) marxant de Sector 3.

Per l'altra via, i en direcció Atocha, el 003.

Per últim el 005, però de 4 cotxes, marxant cap a Parla.

I així després doncs ja he tornat cap a casa. Fent un tomb per Alcorcón, que avui amb el bon dia que ha fet, els parcs estaven plens de gent i nens jugant.

4 comentaris :

nur ha dit...

Publicat 08/10/2006 a 21:49:

Una pregunta que se m'ha acudit llegint el teu post és per què als rodalies Barcelona o hi ha sis vagons o n'hi ha tres, però mai n'hi ha de dos o de cinc. També, parlant de Parla, m'ha vingut al cap una grolleria que m'estalviaré de dir però que segur que tu coneixes :P Ah, i, segon paràgraf segona línia: és 'compta' i no 'conta' (es compten números i es conten contes, narracions, relats...).

adagio ha dit...

Publicat 09/10/2006 a 15:48:

jaja k frik lapri!! si fos ric et regalaria un tren i unes vies xD osti fer 200 km bua.. ets un crack!!!

Laprí | David ha dit...

Publicat 09/10/2006 a 16:11:

Doncs nur, de 2 tampoc hi ha per aquí, i ara a Barcelona n'hi ha de 5, els Civia que hi ha són de 5 cotxes. Per cert, la grolleria sobre Parla no la conec, me l'hauràs de contar.

A vere Adagio, a vere si et fas ric i em regales unes vies i un tren xDD I sí, al matí vaig fer quilòmetres al cotxe, em vaig quedar a només 540 km de Barcelona, però com que havia de tornar no vaig seguir.

Abis ha dit...

Publicat 10/10/2006 a 12:41:

Una afició particular, la teva, però això de "friki"? Quines manies té la postmodernitat!