dilluns, 16 d’octubre de 2006

Treballar sense treballar

La meva feina no m'agrada gens. Agafar trucades, moltes de gent que truca emprenyada i que t'insulta i et diu de tot. Amb el temps, per sort, no és que m'hagi acostumat a aquestes trucades, però puc dir que ja quan m'entra una així en ric molt.

Avui, en ser dilluns, és un dia pesat, i que a més sempre hi ha moltes trucades. El dia havia començat així, de fet. De cop, mentre estava parlant amb un client, la trucada es va tallar, no només em va passar a mi, sinó a tots, tot i que de seguida van tornar a sonar els telèfons. Però uns minuts més tard van tornar a tallar-se. Eren sobre 12:30. Després, a la 13:00, encara res, a les 14:00 res, després de dinar, res. Total, que pràcticament avui no ha entrat cap trucada perquè la centraleta s'ha espatllat.

Avui puc dir que m'he avorrit de no fer res, tot i que ho agraeixo. És increïble com de lent passa el temps quan no fas res. Després d'haver-me mirat i remirat, pàgines d'internet, blogs, fòrums... no sabia què fer ja. Vam estar xerrant, menys amb l'idiota que no suporto, que l'hem marginat una mica, perquè en quant li dónes una mica de conversa és un infern.

Semblava que tota la jornada seria així, sense trucades i sense fer res. Fins que sobre 18:45, els telèfons de nou han començat a sonar, i no poc. Ansiosos els clients que no han pogut trucar en tot el dia tornaven a la càrrega. Sort que només ha sigut poc més d'una hora.

És veritat que no fer res és molt avorrit, però a mi no m'importaria que es repetís tantes vegades com vulguin. Perquè avorrit és no fer res, però encara ho és més escoltar les bestieses dels clients.

5 comentaris :

kurtz ha dit...

Publicat 17/10/2006 a 01:59:

Jo he tingut una feina semblant a la teva. Els clients són de cuidado però les empreses, de vegades, sembla que ho facin a posta.

Alepsi ha dit...

Publicat 17/10/2006 a 18:19:

"Buenu" nen, no et queixaràs! Has tingut un inici de setmana força tranquilet, doncs! Jajajajaja! Jo subscric la petició de'n Farlopa!!! xDDDD

Laprí | David ha dit...

Publicat 17/10/2006 a 19:03:

Sí, avui he tingut massa trucades de gilipolles, fa una estona a més n'he tingut una. Faré un recopilatori de trucades, ja tinc algunes apuntades per a la posteritat.

nur ha dit...

Publicat 17/10/2006 a 21:12:

Laprí: friso pel recopilatori de bestieses. Tinc una amiga que treballa en una oficina d'atenció al ciutadà: de tant en tant quedem per dinar i me n'explica cada una que ni us les creuríeu i és que la gent està sonada, eh?

adagio ha dit...

Publicat 17/10/2006 a 23:00:

estar avorrit és un art.. fins i tot un esport. un dia d'aquests et trucaré! però sense insultar jaja