dimarts, 24 d’octubre de 2006

"Yo reciclo"... i jo també

La Comunitat de Madrid ha engegat una campanya molt senzilla sobre el tema del reciclatge "Yo reciclo" punto pelota, ja està. És senzilla, directa i ben clara. A mi m'ha agradat. Les dues paraules surten en gran i en negreta sobre la protagonista de la campanya... no, no hi surt Esperanza Aguirre, però aviat, aviat segur xD.

Bé, al tema. Hi surt una noia, que representa a qualsevol. L'he vist en dos formats, en un surt la noia amb una samarreta groga i entre els braços llaunes, plàstic i bricks, i a l'altre format surt amb una samarreta blava, i entre els braços cartrons i papers.

No sé si ha sigut el somriure de la protagonista o què, però m'encanta veure l'anunci aquest quan camino entre els pasadissos del metro o de rodalies, que és on el veig. És tan senzill, tan simple, i tan ben fet, que m'encanta, i el somriure que té la protagonista... què dir, m'encanta, a la foto no s'aprecia gaire, però el té maco, sí.

Prem i fes-la més gran... la foto

No és només aquesta, no sé si és que serà per ser any d'eleccions que la comunitat de Madrid ha llençat la casa per la finestra en quant a publicitat, però les últimes campanyes que estan fent, de tot, m'encanten. N'hi ha una altra de la Sanitat, allà on més estan mentint, sobre tot amb les llistes d'espera, però un anunci que han fet sobre una exposició de lo bé que ho estan fent, que surt un nen petit al costat d'una dona embarassada a la que no se la veu la cara, i el nen amb una cara... ui quina cara més tendra. O l'anunci a la televisió sobre la immigració, que surten un munt d'immigrants en una habitació vermella (a la Espe li fa gràcia que sigui vermell), pintant, se'ls veu entretinguts mentre ho fan, i després es veu una imatge des de dalt, on es veu que el que pinten són les estrelles de la bandera de la comunitat.

Però no puc més que treure'm el barret davant un dels millors anuncis en televisió que he vist mai, i com no, havia de ser sobre un transport sobre rails, sobre el (mejor?) metro (del mundo???). Un noi va a buscar la seva parella, li porta flors, però la veu a ella amb un altre, decideix ficar-se al metro, i es fa petit, molt petit, el bitllet ocupa més que ell, i el porta arrosegant-lo pel terra amb molta pena i tristor. Seu, com no, a un dels nous trens, és tan petit que ocupa molt poc, i llavors veu al seu costat una altra noia, també petita, ambdos s'ajunten, i junts caminen pel tren, ell lluita contra una màquina de rentar el terra per protegir-la, se'ls veu seguts a la cabina del conductor mirant el túnel, i ella recolzant el seu cap al braç d'ell, tots dos tirant sempre del bitllet que ocupa més que ells. Fins que surten a la superfície, ja al seu tamany natural, i junts i feliços.

He de reconèixer, sense que això sigui fer-ho a la institució de la Comunitat de Madrid, que les agències que han contractat ho han fet de conya, m'encanta. Un 10.

7 comentaris :

adagio ha dit...

Publicat 24/10/2006 a 15:59:

jajaja això fa pudor a eleccions xDDD tot i així jo tb reciclo

Alepsi ha dit...

Publicat 24/10/2006 a 16:55:

Que romàntic, l'anunci, no? Jajajaja! Jo dubto molt que mai em pugui enamorar al metro...,. sovint va tan ple que la gent transpira en excés... i jo... si una persona fa pudor... ja no, eh? xDDD

Farlopa ha dit...

Publicat 24/10/2006 a 17:18:

Jo només reciclo el tema del vidre, el dia que els impostos de basura em bonifiquin, em facin descompte o si mai surtissin gratuits aleshores reciclare tot, però de moment només el vidre. L'anunci es simple però correcte si senyor, decididament venen eleccions.

kurtz ha dit...

Publicat 24/10/2006 a 20:54:

Doncs jo ho reciclo tot. Sóc així. I m'encanta. Sé on van les bombetes, els papers de madalena i paper d'alumini. ;-)

nur ha dit...

Publicat 24/10/2006 a 21:33:

Caram, hauré d'anar a Madrid a veure tots aquests anuncis de què parles. Perquè canals satèl·lits digitals i totes aquestes coses... va a ser que no.

Marc ha dit...

Publicat 24/10/2006 a 23:16:

ohhhh, que maaaaco

Laprí | David ha dit...

Publicat 25/10/2006 a 14:14:

Cal reciclar tot el que es pugui. Jo tot. Sobre la campanya, han sortit altres amb els lemes "Tú reciclas" o "Él recicla" Nur, no cal tenir canal satèlit, si tens TDT i mires Tve 1 o la 2, als anuncis territorials, posen els de Madrid, encara no han aconseguit portar senyals diferents en TDT