dimecres, 8 de novembre de 2006

Acomiadaments i millores

Doncs finalment avui la meva companya de català de la feina ha marxat, demà ho fa definitivament cap a Barcelona, just abans d'anar a l'aeroport s'acomiadarà definitivament de nosaltres. Sempre és trist acomiadar a la gent, per ser l'últim dia, l'hem comprat uns petits detalls que esperem que no la faci oblidar-nos mai, que segur que així serà.

I bé, com vaig dir l'altre dia, això em podria suposar també un canvi a mi, en quant a horari. Estic molt feliç, perquè tot ha sigut més ràpid del que em pensava, divendres començaré en el nou horari, de 9 a 18, els que es queden en l'altre horari m'envejen, alguns, però enveja bona, que hi ha bon ambient, és clar. Ara sabré el que és anar petat al rodalies, o no poder moure'm a l'andana de les vies 1 i 2 d'Atocha en hora punta, m'oblidaré llavors del que és anar segut en el tren, tot sigui per després disfrutar més del dia.

En principi podria haver sigut demà el canvi d'horari, però en ser festa en Madrid capital i doncs estar més o menys planificat el dia, doncs serà divendres. Demà faré guàrdia, el que susposa un dia lliure i 30 € més per a la butxaca. I com que el centre de la capital estarà buit, hi aniré en cotxe, a veure què tal em desenvolupo en la gran ciutat amb el C3. Espero que en marxar el partit del Reial Madrid de copa no em foti, que tinc el Bernabeu al costat i l'estadi es plenarà, amb entrades al preu d'entre 3 i 15 €, fins i tot jo hi aniria tot i no ser del Madrid.

2 comentaris :

gatot ha dit...

Publicat 10/11/2006 a 15:54:

David, que hi hagi sort en el nou horari. I aprofita, si pots, la sensibilitat dels canvis dels primers dies! Sovint, quan hi ha canvis, tenim els sentits més desperts, més alerta. I assaborim coses noves. Aprofita-ho i qune no sigui només per uns dies. Que sigui cada dia! Salut, company.

nur ha dit...

publicat 10/11/2006 a 18:12:

Ostres, ja ens explicaràs les experiències a la Renfe en hora punta: portem gairebé un any explicant-te-les a tu. Potser ara comences a renegar :)