diumenge, 12 de novembre de 2006

Coses típiques del centre de Madrid

Avui a la tarda he anat a Madrid capital. He baixat al metro a l'estació de Sol. Mentre esperàvem una persona, un paio demanant, per dues vegades ens ha demanat 2 euros per fer una trucada que era molt urgent, no li hem donat perquè no volia fer cap trucada. Hem esperat una persona al costat del "oso y el madroño" de la Porta del Sol. Quan aquesta persona ha arribat, hem anat cap a la plaça major, passant pel Km 0. De camí cap a la plaça, hem passat al costat de la Sala X. Un cop a la plaça major, ens hem ficat per un carrer dels que surten per menjar un "bocadillo de calamares". En acabar això, hem tornat cap a Sol, entrant un moment a la pastisseria La Mallorquina, on la baba m'ha caigut per litres, però al final no hi he comprat res. Finalment hem agafat el metro de nou a Sol, just al costat d'on hi ha les venedores de loteria de Nadal, per 22 €, algunes al crit de "lotería de Doña Manolita". Tot seguit metro, i ja està, casa ara mateix.


Foto de l'any passat, que ja estan pesats amb el Nadal, però no tant.

* En negreta, coses o llocs típics del centre de Madrid

9 comentaris :

alepsi ha dit...

Publicat 12/11/2006 a 23:13:

Hi ha dues coses, doncs que a Barcelona no trobaries a faltar, segur. Saps quines són?? xDDD Això de l'entrepà de calamars algun dia ho hauré de tastar... que té nassos haver estat 4 cops a Madrid i haver-m'hi negat sempre... xDDD

nur ha dit...

Publicat 12/11/2006 a 23:46:

Laprí: a mi m'encanten les paradetes aquelles que posen per Nadal a la Plaza Mayor i els llums de Nadal i la neu a la sierra. Jo avui també he estat al centre de Barcelona, però això és "harina de otro costal" :-) Ostres, alepsi, l'entrepà de calamars és boníssim. No te'l perdis. Jo me'n vaig menjar un a Atocha, que encara me'n llepo els dits :)

kurtz ha dit...

Publicat 13/11/2006 a 00:06:

És que això de l'entrepà de calamars a la romana té tela... Jo tampoc l'he tastat, mira em fa cosa... Sembla que sigui una cosa per turistes. De veritat que s'ho menja la gent d'allà? I hi posen quetxup?

Laprí | David ha dit...

Publicat 13/11/2006 a 09:55:

Nur, la neu a la serra no sé quan arribarà, com no faci una mica de fred més em sembla que no, i les paradetes de la plaça major, doncs ja els posaran, però millor anar-hi un dia de diari que els caps de setmana no es pot ni caminar, quin agobi. L'entrepà de calamars no és només per turistes, de fet ahir al lloc on jo vaig estar no n'hi havia ni un de turista, i estan molt bons, ara, quetxup no, sisplau, ho espatllaria tot.

Alepsi, si algun dia vens t'invito a un entrepà de calamars, però dels bons, que ja és hora que els tastis... per cert, quines són les coses que a Barcelona no trobaria a faltar? el paio demanant diners pot ser una? ni idea, digue'm curt de ment xD

efe ha dit...

Publicat 13/11/2006 a 12:26:

Que xulo que és Madrid, fa ja uns anyes que no hi vaig (tres o quatre).Estic esperant que l'acaben. Però és una ciutat molt xula. I ací a Alacant també mengem bocates de calamars (això és pel Kurtz): deu ser influència madrilenya. O a l'inrevés, que Alacant sempre ha estat el port de Madrid.

Alepsi ha dit...

Publicat 13/11/2006 a 13:51:

El paio demanant diners i la dona venent loteria. Jajajajajaa! I diria que en algun bar cèntric s'atreveixen amb els entrepans de calamars! Jajajaja! Però vaja, accepto la oferta, si torno a madrid i tu encara estàs per allà, no et lliuraràs de portar-me a fer un entrepà de calamars (tot i que no sé si m'agradarà.... en fi). Per cert, efe, penses venir a Barcelona quan l'hagin acabat, també??? Ho dic perquè et pots florir... xDDDDD

Txell ha dit...

Publicat 13/11/2006 a 15:07:

Mira just fa un mes, hi erem nosaltres. És molt maco Madrid... però una gentada de por. Per cert, encara ni hi havia l'arbret de Nadal posat. I bocadillo de calamares, eixut, eixut!

adagio ha dit...

Publicat 13/11/2006 a 15:08:

bua ara menjo calamars amb pa bugg xDD si vaig a madrid niré a veure aquestes paraules que tens marcades en negreta jaja

Laprí | David ha dit...

publicat 13/11/2006 a 21:13:

Uff, efe, espera segut que l'acabin, que em sembla a mi que va per a llarg, que el Gallardón té ganes de més xD

Txell, gent sempre n'hi ha un munt, ahir que era diumenge i amb tot tancat també estava ple, és el que no m'agrada. adagio, que bons els calamars, uhmm

Alepsi, si tornes a Madrid i jo no sóc per aquí, ja t'acompanyo igualment per menjar l'entrepà de calamars, i per ensenyar-te tot el que no hagis vist encara... a més, segur que l'entrepà de calamars t'agradarà, el d'ahir estava de rico, uhmmm xDD