dijous, 16 de novembre de 2006

Eleccions sindicals

Demà he de votar. Si no fos perquè el fet de ficar una papereta a dins d'una urna m'agrada, ja li podrien fotre molt per allà. Les eleccions de demà estan tan manipulades, que la ONU deuria portar supervisors per al procés. Jo ja en conec el resultat, i tothom. Els "sindicats" que hi ha són una farsa total, que no representen als treballadors, sinó a l'empresa, "sindicatos amarillos" es diuen, em sembla. També alguns els diuen "la secta". Total, que només es presenten dos, cap més, els altres no existeixen. Així és molt fàcil tenir controlats els treballadors.
Des que hi treballo, al lloc on hagi sigut, només els he vist rodant alguna vegada, intentant convèncer-me que m'hi afiliés, o dit d'una altra manera, m'intentaven captar, però mai he volgut. Fins i tot una vegada, quan estava de pràctiques, és a dir, no estava contractat, em va dir que quan tingués contracte "lo estarás", referint-se a que estaré afiliat... sí, clar, perquè tu ho dius. En canvi, ha sigut acostar-se aquestes eleccions, i mare de déu senyor, ja me'ls conec a tots els captadors... vull dir, sindicalistes... o el nom que tinguin, perquè un sindicalista ajuda els companys del lloc de treball. A més, per guanyar-se un vot que ja tenen assegurat, han posat mesures populistes.
Total, que res, votaré blanc o nul, amb algun missatge perquè s'adonin el que em sembla aquest sistema de tria de sindicats. Tant fa que siguin eleccions polítiques o sindicals, totes acaben igual.

9 comentaris :

kurtz ha dit...

Publicat 17/11/2006 a 00:05:

Fa uns dies que no em funciona el link al teu domini. Ho sabies?

Laprí | David ha dit...

Publicat 17/11/2006 a 00:13:

Ja, lycos m'ha dit que hi ha "Tehnical difficulties" i m'amplia dient que "We are currently experiencing technical difficulties (ddos) with our webservice. We expect this service to be functioning again in a few hours. We apologize for any inconvenience and thank you for your patience." Així que espero que no triguin, si no és blocat són els altres... :@

Marc '¬¬ ha dit...

Publicat 17/11/2006 a 00:25:

buf, eleccions d'aquestes que saps que no serveixen per a res... com les de la constitució europea..... wenu, tot sigui x votar algo...

Txell ha dit...

Publicat 17/11/2006 a 08:34:

David, si estan manipulades, de què qllons serveix anar a votar???? Això és com uns que sé jo, que et foten anar a votar i ja ho tenen tot decidit des de fa 3 mesos abans.

Laprí | David ha dit...

Publicat 17/11/2006 a 10:11:

Txell, voto per mostrar el meu descontent, perquè penso ficar un vot nul com una casa de gran, amb missatge inclòs, perquè almenys els quedi clar que aquí algú no es xucla el dit.

adagio ha dit...

Publicat 17/11/2006 a 20:41:

pos que dur! xDD al final que has votat??? (jo no estic en cap sindicat..)

Gatot ha dit...

Publicat 17/11/2006 a 22:17:

David... la meva experiència amb els sindicats és molt semblant a la teva. A més quan els hi reclames com és que no actúen en aquest tema o en aquell altre, sempre surten amb allò de "si, ja n'hem parlat però clar no ens podem posar en evidència davant l'empresa..." Si són sindicalistes, és per posar-se en evidència, no? per donar la cara pels companys! Solució: entrar en el sindicat (si, si, afiliar-se...) i posar-s'hi a currar de debó a fer el que no fan els altres. Eps... això si tens temps i ganes, eh? Jo no sóc sindicalista, entre altres coses perquè no he durat prou temps a cap empresa per ser-ho. I després perquè amb els sous que paguen i amb dues criatures petites, m'he de buscar la vida fora de la feina per fer algun caler, i la feina de casa i estar una estona amb la mainada.... Em sembla bé la teva opció, però entre tots hem d'aprendre que el vot només és pendre el pols a la societat. La feina s'ha de fer des de dintre, des de dintre dels partits, dels sindicats o de les entitats.

Laprí | David ha dit...

Publicat 18/11/2006 a 00:30:

nul, adagio, nul com una casa de gran xD

Gatot, a mi m'agradaria poder fer alguna cosa, però als sindicats que hi ha a aquesta empresa no es pot fer res, i mira que a mi m'agrada l'empresa i m'agradaria poder millorar encara que fos una mica tot, però així no es pot fer res. Si en el futur algun més vol intentar-ho, perquè sé que no sóc pas l'únic, doncs sí, fent pinya es pot aconseguir molt més que anant sol.

nur ha dit...

Publicat 18/11/2006 a 13:01:

Doncs res, David, als sindicats de la Gene quan aprovis les oposicions. Que, per cert, a la Gene també hi ha eleccions sindicals aviat (y hasta aquí puedo leer)