dijous, 30 de novembre de 2006

Em bull la sang

És molt dur viure a Madrid tot i haver-hi nascut i portar aquí tota la vida, i veure com és de gilipolles alguna gent d'aquí. En dos dies he rebut un mateix powerpoint sobre per què s'ha de fer boicot als productes catalans, i ja n'estic fart, sobre tot perquè una persona que m'ho ha enviat sap ben bé quins són els meus plans de futur i sap el que sento, i la veritat, és com per deixar-lo de parlar per sempre, no m'ha fet gens de gràcia.

L'altre ha sigut a la feina, que ha durat bastant la cosa, perquè com que ara ja no hi ha la companya de Catalunya, sembla que ja hi ha camí lliure per dir tot el que abans no s'atrevien a dir sobre els "catalinos" com els diuen. I és clar, a mi em diuen lliurement tot això perquè com que jo sóc de Madrid, no em tindria perquè molestar... doncs sí, em molesta i molt. A més, no atenen a raons, perquè al powerpoint aquest surt una imatge d'un Alcampo d'algun lloc de Catalunya amb uns cartells indicant que el que hi ha són productes catalans, i això ja vol dir que s'odia tot l'espanyol, a aquesta conclusió arriben, és increïble. I quan a l'Hipercor d'Alcorcón fan fires de productes madrilenys, envoltat tot amb banderetes de la comunitat, això què és? Doncs això és promoció de productes de la comunitat, res més, en canvi a Catalunya és odi cap a l'espanyol, simplement patètic.

Alguns comentaris dins la ignorància més plena són com "que se hagan independientes, pero con todas las consecuencias, o sea, nada de pedirnos dinero que es lo que hacen siempre". D'escoltar tanta banajada junta he hagut de marxar un moment perquè no ho aguantava més. Ja poden anar amb la llista de productes catalans sempre a mà per evitar comprar productes que només pagaran el IVA a Catalunya i la resta d'Espanya no en veurà un duro, que és el que deia el powerpoint, i precisament en aquest hi havia un exemple de l'amor que senten alguns, posaven d'exemple si Gas Natural comprés Endesa, tot el que es pagués d'IVA només repercutiria sobre Catalunya, com ja he dit, en canvi deien que si la compra E.on que l'IVA repercutiria en tota Espanya. Com a exemple d'imperialisme posaven una pàgina que em sembla que es diu "productes de la terra" i que una companya ha estat mirant tota l'estona per riure de cada cosa que veiés, com "el burrito" o coses així.

A això hem arribat a dia d'avui, com que ja no hi ha ni declaracions de Carod contra Madrid 2012, i l'Estatut ja és una realitat, han de continuar inventant merda contra Catalunya. I jo ara seria així si no hagués canviat de la forma que vaig canviar? M'imagino i em faig por. En canvi no ho sóc així, i he d'escoltar aquesta merda, i la que em queda per escoltar, és clar, ja hi tornem de nou, fàstic de país de veritat. Amb els companys de la feina no puc fer res, però i amb l'amic que m'ho ha enviat? No sé ni si el podré dirigir la paraula el pròxim dia que el vegi, i segur que com excusa em posarà que té la meva adreça junt a un munt i que per això m'ho ha enviat, però això ja no cuela, perquè fa mesos i mesos que no m'envia res fins ahir. Què puc fer mentre continuï aquí? Aguantar no és difícil però és molt dur... necessito vacances per marxar uns dies almenys.

12 comentaris :

nur ha dit...

Publicat 01/12/2006 a 02:46:

David: no et mengis el coco, no series així :) Jo tinc amics a Madrid que, tot i que no volen venir a treballar ni a viure a Catalunya, no són així: els agrada Catalunya, hi venen de tant en tant a fer turisme (no necessàriament a la platja) i punt. No senten una gran admiració, però tampoc no hi estan en contra.

Vaig rebre aquest Powerpoint (d'un aquests amics de Madrid) que estava ple de bajanades: per si de cas, abans de negar-ho sense més, me'n vaig anar a mirar l'Estatut... i, efectivament, no tenien raó ni en una sola cosa. Però aquestes coses ja no m'encenen, han deixat d'encendre'm fa temps. Sobretot si un contraposo a algunes bestieses que també fem des d'aquí i que ja sentiràs quan estiguis per aquí, per què ens hem d'enganyar?

williams ha dit...

Publicat 01/12/2006 a 09:31:

calma Laprí... Digue'ls-hi: Uohjó i a cascarla

Txell ha dit...

Publicat 01/12/2006 a 10:26:

David, calma!!! SObretot no ens posen nerviosos! És la mateixa campanya de "acoso y derribo" de cada any....
Saps que has de fer? Pixar-t'hi!

onix ha dit...

Publicat 01/12/2006 a 12:07:

això !!! te raò la Txell fes un pipi o dos :PPP

Laprí | David ha dit...

Publicat 01/12/2006 a 12:56:

nur, jo sé que seria així, ho sé perquè ja ho era de petit, i això que era un nen, així que ara de gran no crec que hagués sigut diferent. Sóc un bitxo raro, perquè es miri com es miri, ho sóc, i he canviat radicalment, però sinó hagués sigut així, sé que seria així. I ja sé que és mentida, ja ho sé que el que s'hi diu és mentida, però la ignorància de la gent és com és, i em fot molt escoltar algunes coses.

Sí, pixar-m'hi, sembla fàcil de dir, i jo passo sempre, però tot això que escolto i diuen en el fons se'm queda guardat dins, i temo que algun dia esclati, perquè ho escolto de companys de feina, d'amics, de familiars, de fet dels familiars més directes que pugui tenir, i és clar, aguanto però costa molt.

Gatot ha dit...

Publicat 01/12/2006 a 13:54:

Laprí, no paga la pena fer-s'hi mala sang ni discutir, perquè no se'n treu res.

Jo tinc cosins germans a Madrid. Quan hi va haver l'atemptat d'Alquaida, ma mare a primera hora va trucar per interessar-se que no hagués passat res a ningú de la famíla.

Saps què va contestar-li el meu cosí? "A ese Carod habría que fusilar-lo" Aquest va ser el primer gràcies per trucar. I sap que a casa votem ERC.

Els hi hem retirat la paraula? No. Perquè amb el temps cada cosa es posarà al seu lloc.

Una abraçada!

nur ha dit...

Publicat 01/12/2006 a 17:38:

David: et bull la sang perquè tens 20 anys :P Quan creixis ja t'anirà bullint menys :P

Gatot: que fort!!! Doncs jo sí que em temo que en aquesta ocasió m'hagués bullit la sang i no sé si hauria tornat a parlar-los. Ho trobo molt greu!

j.d ha dit...

Publicat 01/12/2006 a 18:58:

no sé porque tienes demasiado idealizado a Catalunya, o eso me lo aprece, en Madrid al igual que en Catalunya hay idiotas, ignorantes, cerrados de mente,etc.., en fin, que en todos laos cuencen habas
acaso te piensas que de los madrileños se tiene buena opinión en general? pues no señor; no creo que sea ya el tema político, deportivo, histórico; simplemente los de nuestro grupo siempre nos pareceran mejores, y los otros son los malos

Laprí | David ha dit...

Publicat 01/12/2006 a 20:49:

Ya sé j.d que en todos sitios cuecen habas. Claro que a los madrileños les dicen de todo también, si lo sé, y que también en Catalunya hay gente que insulta y dice de todo, claro. Si eso es así en todos sitios, pero me cabreé sobre todo por las cosas que se decían y por enviarme ese archivo una persona que sabe que a mí no me gusta eso.

Ai Gatot, en calent es diuen moltes coses, fixa't que fins i tot jo aquell dia, no vaig pensar el mateix que els teus cosins germans, però no li tenia en aquell moment gaire simpatia, clar que unes hores més tard tot va canviar i ja me'n vaig oblidar.

nur, en tinc 22, i feia molt de temps que no em bullia, per un dia no passa res :P

Sir William Temple ha dit...

Publicat 01/12/2006 a 21:13:

Doncs jo passaria de tot; Irlanda es ple d'espanyols i n'he conegut molts que aixo del boicot ho troben una tonteria i admiren Catalunya i els catalans, si be no els fa molta gracia que els hi digui que jo nomes em sento catala.
El que passa es que els del boicot fan molt de soroll.

kurtz ha dit...

Publicat 03/12/2006 a 15:25:

això dels boicots és una pantotxada i els desgraciats que es dediquen a fer powerpoints uns pocapena.

El cobrador loco ha dit...

Publicat 19/12/2006 a 01:13:

¡Ay compañero! En Madrid vas a conocer mucho gilipollas (te lo digo yo que soy madrileño). Te pasarán cosas estupendas y otras desagradables. Te deseo de corazón que te vaya muy bien. Yo he estado muchas veces en Cataluña y me han tratado de maravilla, luego lees cosas en los blog que alucinas. Un saludo, amigo.