dimarts, 21 de novembre de 2006

Enamorar-se al metro

No, no m'he enamorat al metro, no crec que mai ho fes, tot i que no m'importaria. No sé, jo quan em gasto 1 euro en un bitllet senzill ho faig per anar a un lloc concret i ja està. Però, i si un noi, quan li porta flors a la seva parella, la troba amb un altre? Què passa si aquest noi, quan es fica al metro, es troba amb una altra ànima trista i perduda? Probablement cadascú estigui ficat en el seu món i no s'adoni de l'altre. Però en metro de Madrid han pensat que això pot passar, i ho han plasmat en un anunci.

Aquest anunci m'encanta, és del que m'he enamorat jo. El volia gravar, però no ho he aconseguit, fins que l'he trobat a You Tube (a tu sí que mai et deixaré xD). Com vaig explicar fa uns dies, ara la Comunitat de Madrid està fent uns anuncis boníssims, ja sabem, eleccions.

Ara em pregunto, això és possible? Enamorar-se al metro, així, en un viatge trobar l'amor? No sé, jo crec que no.

11 comentaris :

Alepsi ha dit...

Publicat 21/11/2006 a 23:41:

Tot és possible, David... el que és impossible és trobar-se un metro tan buit i tan net. Al menys a Barcelona... xDDDD

nur ha dit...

Publicat 22/11/2006 a 00:01:

L'amor es pot trobar a tot arreu, David, fins i tot a Internet! Encara més, és molt possible que el trobis allà on menys t'ho esperis. Com diu l'alepsi, el que no es pot trobar és un metro així... ni de conya!

Marc '¬¬ ha dit...

Publicat 22/11/2006 a 08:27:

el anunci... ta b, nose, es macu i tens rao... un metro tan net....els nous potser encara aguanten.... pero tu passa-li un dit, que veuras la ronya...

Txell ha dit...

Publicat 22/11/2006 a 08:27:

Caram David.... aquí en comptes de fer anuncis en època pre-electoral, ens aixequen tots els carrers i ens deixen les ciutats fetes un fàstic.

Laprí | David ha dit...

Publicat 22/11/2006 a 13:03:

On menys ens ho esperem, i quan menys ens ho esperem nur. És maco quan no busques una cosa i la trobes.

Marc, en realitat mai està tant net, i les estacions antigues no vegis.

Txell, aquí tenen aixecat tot durant 3 anys i mig, i durant 6 mesos es passen dient què maco que és tot el que han fet.

Tu creus que tot és possible Alepsi? ^_^ Alguns metros d'aquí nous (de fa 4 anys), no els han netejat des que els van comprar.

nur ha dit...

Publicat 22/11/2006 a 17:18:

Osti, en el tema aixecar carrers no ens podrem mai comparar amb Madrid, eh? Per sort!!! Tinc un amic que viu davant d'unes macroobres (la M-noséquè) que està fent el Gallardón i està content, contentíssim, vaja!

kurtz ha dit...

Publicat 22/11/2006 a 23:27:

La darrera vegada em vaig enamorar en unes escales.

Laprí | David ha dit...

Publicat 22/11/2006 a 23:53:

nur, el teu amic té una sort, que ja molts la volguessin xD

kurtz, en unes escales? uohh uohh, interessant

Cristina ha dit...

Publicat 24/11/2006 a 12:22:

Ostres! Quin anunci tan xulo! M´ha agradat molt. Al metro pot passar de tot. Fa molts anys que l´agafo i sé de què parlo.

Laprí | David ha dit...

Publicat 24/11/2006 a 13:35:

Uohh Cristina, saps de què parles? Explica explica xD

Cristina ha dit...

Publicat 25/11/2006 a 17:55:

No he arribat mai a enamorar-me però he conegut gent molt interessant al metro, al tren, etc...