divendres, 24 de novembre de 2006

Il·luminació

Avui han engegat els llums de Nadal a Madrid, però jo estic apagat, i això que és divendres. No sé si ha sigut casualitat o què, que avui el rodalies cap a Atocha que he agafat, on jo era, portava gairebé tots els llums apagats també. Tenim una compenetració renfe i jo que... però no sé, tinc ganes de marxar, de canviar una mica d'aires, de trencar amb aquesta rutina, però queda tant per a vacances... bé, em sembla que el mes de gener, però no sé quins dies exactes.

I en vacances què? Geni, on aniràs si es pot saber... com si no ho sabessis ja tros de lluç. I és que encara que allà sóc feliç, vaig sol, estic sol sempre, o gairebé sempre. Gasto el temps a passejar, a agafar el rodalies per anar a altres llocs, però pràcticament sempre sol. I tot i així, sóc mitjanament feliç, però em sento buit.

Què cony m'atraurà tant cap allà, que aprofito a la mínima per agafar el tren (a partir d'ara serà el cotxe) i plantar-me allà amb el que sigui? Em pregunto si quan hi visqui definitivament voldré sortir quan tingui vacances o no voldré... buff, ni idea, no sé ni quan marxaré, com per pensar què faré allà. I si ara quan hi vaig gairebé sempre estic sol, quan hi visqui, també serà així? Quin futur més negre, ni la llum de Nadal m'il·lumina... ara que miro, se m'ha fos una bombeta de l'habitació.

12 comentaris :

Pd40 ha dit...

Publicat 25/11/2006 a 02:07:

Si allà vol dir aquí, ja pots estar segur que sol no estaràs!! Això no és catalansadublin, però tampoc ens ho passem malament :D Ànims!!!

Laprí | David ha dit...

Publicat 25/11/2006 a 02.30:

Gràcies pels ànims Pd40, tampoc cal que sigui una festa continua, jo amb estar bé ja faig, i segur que allà (aquí) ho estaré ;)

nur ha dit...

Publicat 25/11/2006 a 09:10:

És clar que no estaràs sol, David. Com segur que tampoc no ho estàs allà, però quan un té un dia gris tot ho veu malament. Ànims i un petonet :***

adagio ha dit...

Publicat 25/11/2006 a 11:17:

vinga tio! ànims! que ets jove encara.. ja veuràs com en un futur mmolt pròxim aquests llums brillaran a prop teu! només s'ha de tenir paciència!

efe ha dit...

Publicat 25/11/2006 a 11:43:

No sé, però tenir un lloc on anar, un lloc on voler estar no és poca cosa.

DooMMaster ha dit...

Publicat 25/11/2006 a 11:53:

Aquí et rebrem amb els braços oberts :-)

Williams ha dit...

Publicat 25/11/2006 a 12:08:

Laprí, jolin... i nosaltres no som ningú?

iruna ha dit...

Publicat 25/11/2006 a 15:55:

T'haig de confessar que a mi les llums de nadal no m'il·luminen massa alegria precisament.... però deixant el tema del nadal, ànims!! Hi ha dies en què tot sembla confabular-se perquè et sentis encara pitjor del que et sents, però la llum torna, sempre torna! i no et sentis sol, pel que veig aquí tens molta gent amb qui pots comptar, potser no et podrem acompanyar físicament en els teus viatges per les rodalies, però saps que hi sóm. No se si tinc dret a incloure-m'hi ja que no et conec massa, però et dic que si necessites qualsevol cosa ja saps on trobar-me!! una abraçada!

alepsi ha dit...

Publicat 25/11/2006 a 17:01:

Com va la cosa, avui? Més animat???? Va, home, somriu una micona, que ja veuràs com tot va bé, tant per aquí, com per allà! xDDD Com diu l'Efe, el fet que tinguis les coses tan clares, ja val una muntanya! Segur que quan vinguis tindràs un munt de gent, per començar molts de nosaltres, i per seguir, poc a poc aniràs coneixent la gent del lloc on treballis, els veïns (i les veïnes.... xDD).... segur que sol no estaràs, ja veuràs!!! ;)

nur ha dit...

Publicat 25/11/2006 a 17:58:

Coi, si quan vinguis et farem una benvinguda d'aquelles tipus Bienvenido Mister Marshall!!!! Ja li agradaria a molta gent (de fet, a la majoria de gent) arribar així a Catalunya :) Segur que molts dels que correm per aquí ens hi apuntem. D'altra banda, segons com vagin les coses, jo et deuré o tu em deuràs un dinar! Recorda que tenim una aposta pendent, eh?

q ha dit...

Publicat 25/11/2006 a 19:05:

ei! va vinga, que t'esperem per fer un trio per gaudir dels trens de rodalies i comentar experiències al Converses del Tren (així aprofito per fer publicitat)

Laprí | David ha dit...

Publicat 26/11/2006 a 00:02.

Williams, sí sou algú, és clar, això ni es dubta :)

iruNa, és clar que t'hi pots incloure, aquí sempre falta gent. Ja veurem qui deu a qui,

nur. q, un trio per anar de rodalies, sona molt bé.

Alepsi, ara estic somrient ;)

Gràcies a tots.