dimarts, 14 de novembre de 2006

Paritat estúpida

La paritat de sexes és una cosa que s'ha de fer i que és beneficiosa per a la nostra societat. Per sort dia a dia es va millorant en aquest tema. Però hi ha coses estúpides, que ja no són ni paritat ni res, són gilipolleces totals. Gastar diners públics per fer bestieses d'aquest tipus no és paritat ni ajuda en res a que això sigui una realitat. M'estic referint a això:

L'ajuntament de Fuenlabrada ha fet això, vol posar el 50% dels senyals on sortin ninots amb el dibuix d'una dona. Jo creia que no tenia sexe aquest ninot, però ara sembla que sí. Els idiotes de l'ajuntament diuen que és bo, a mi em sembla fins i tot masclista, perquè dibuixa a la dona d'una manera concreta, amb coleta i faldilla.

En fi... idiotes!

14 comentaris :

Iósódéu ha dit...

Publicat 14/11/2006 a 23:10:

Totalment d'acord amb l'última reflexió, també jo vaig pensar que s'aconseguia l'efecte contrari, ja que es passa d'una figura que jo entenia com asexuada a dues que mantenen els estereotips de sempre.

nur ha dit...

Publicat 14/11/2006 a 23:29:

Digueu-me rara, però jo tampoc no estic d'acord amb la paritat a qualsevol preu. I em declaro en contra d'iniciatives (jo en diria xorrades) com aquesta: el cercador d'expertes (http://www.cercadorexpertes.cat/). Busqueu, aviam si hi trobeu alguna coneguda :-P Això de Fuenlabrada ja ho havia llegit al diari: per riure, està bé; seriosament, quina manera de llençar els diners!

alepsi ha dit...

Publicat 14/11/2006 a 23:56:

Realment fa pena això... però molta... en fi...

kurtz ha dit...

Publicat 15/11/2006 a 01:22:

Són uns "catetos", però molt. No se n'adonen, que com molt bé dius, els sexistes són ells, ja que estereotipen la dona posant-li cabell llarg i faldilla, a la manera antiga. Molt trist quan vols ser "políticament correcte" i acabes sent sexista. Efectivament jo el ninotet del pas de zebra no l'he vist mai sexuat. Si aneu a Fuenlabrada i creueu per un pas zebra que no és el del vostre sexe, us posaran una multa. Ments perverses del món, uniu-vos!

Txell ha dit...

Publicat 15/11/2006 a 08:40:

Jo tampoc m'hi havia fixat mai si el ninot tenia sexe o no. Ja tantes coses que fan i només aconsegueixen més discriminació. QUè et sembla el dia de la dona treballadora? Un altre invent que s'han tret de la màniga, quan ja existeix el dia del Treball (per homes i dones)...

hyDe ha dit...

Publicat 15/11/2006 a 09:05:

A mi em va fer gràcia que a la tele, a un tio li van preguntar: - sabes qué quiere decir esta señal? - no se... paso de cebra para mujeres? xD

Marc '¬¬ ha dit...

Publicat 15/11/2006 a 12:33:

ho vaig llegir pel google news, en angles, n serio, xDD

adagio ha dit...

Publicat 15/11/2006 a 20:22:

i això k vol dir.. que si pasoo m poden matar?? xD que gent més curta jaja haurien de posar dos senyals! un per nois i laltre per noies com els WCs

Higgins ha dit...

Publicat 15/11/2006 a 20:29:

No estic segur però jo diria que _és de sentit comú_ només es poden col.locar a les vies públiques senyals autoritzades o aprovades per la DGT i aquesta no hi és, al menys no surt als llibres per treure's el carnet. Fins i tot podria arribar a ser perillosa ja que distreu el conductor/a per la conya que genera.

Laprí | David ha dit...

Publicat 15/11/2006 a 21:00:

Sense cap dubte tot això és una bestiesa, i la DGT ha dit que si no estan al llibre de normes, que no val, com diu Higgins. Esperem que no ens matin adagio per passar per aquí... tot i que potser hi ha alguna feminista francotiradora per allà per si de cas, dels chachiprogres aquests de Fuenlabrada ja no me'n refio gens, em sembla que no hi tornaré per evitar problemes xD ara només falta que l'alcalde progre d'Alcorcón faci la mateixa bestiesa. Ni dies de la dona treballadora ni senyals de trànsit, tots iguals i punt, amb els mateixos dies i festes per tothom, i punt.

Marc '¬¬ ha dit...

Publicat 15/11/2006 a 22:24:

ah, i avui he vist la noticia al canal metro.... n serio que es un fet de tanta transcendència per a la humanitat?

kurtz ha dit...

Publicat 17/11/2006 a 20:38:

I mira que està mal dissenyada, la dona aquesta!!!

efe ha dit...

Publicat 18/11/2006 a 12:47:

JA sé que aquest article és de fa dies, però el volia comentar. Jo sí que estic a favor de la igualtat (i no la paritat) a qualsevol preu. I crec que caldria reflectir-la fins i tot a les senyals de trànsit. O siga que, per aquesta banda, la idea em va semblar bona. Passa, però, que la imatge que ofereixen de la dona és terriblement masclista. Una dona que ja no existeix, amb faldeta. I fan una cosa a més que encara em sembla pitjor que és reforçar la idea de neutralitat de l'home. HI ha l'universal per una banda (la senyal normal) i allò femení per una altra banda. És a dir que allò universal, allò neutre és l'home. Doncs aquesta cosa de les senyals no fa sino reforçar-lo. Laprí, com que només llegiràs tu aquest comentari, doncs mira, perdona per l'homilia.

Laprí | David ha dit...

Publicat 18/11/2006 a 16:09:

Més val tard que mai efe. Jo també vull igualtat, però s'ha d'intentar no entrar en un absurd de coses que no suposen cap pas endavant per aconseguir-lo. A mi personalment, això dels senyals de trànsit és una d'aquestes coses absurdes, perquè no fa sinó crear més diferències. La imatge de neutralitat que normalment ofereixen aquests senyals no deuria d'identificar-se amb l'home, sinó amb els humans, i ja està, siguin homes o dones. I clar, si aquesta imatge que es posa de la dona, amb faldilla i coleta, és masclista, quina s'hauria de posar llavors per no donar aquesta sensació de masclisme? Veig difícil intentar igualtat en els senyals de trànsit sense caure en tòpics i imatges masclistes si es vol diferenciar entre home i dona, no sé.