dimarts, 7 de novembre de 2006

Peñalara

En aquest lloc ara mateix no s'hi pot estar, tot i que encara no hi ha nevat. A les nits d'hivern està prohibit passar la nit aquí, i probablement a les d'estiu. Les vistes són espectaculars, com a exemple la foto. A l'hivern tot això està nevat, i l'aigua congelada i tapada. És un lloc molt maco, i el millor de tot, s'hi pot arribar en un tren de rodalies diferent... bé, fins aquí dalt no, només arriba a 1800 m d'altitud. La caminada des de l'estació de Cotos és molt maca, i no gaire cansada, perquè no hi ha grans pujades. És un gran lloc per passar un dia de primavera, tombat a l'herba, disfrutant de la temperatura, o un dia d'hivern, al costat del llac congelat, segut sobre unes pedres congelades, mentre baixa la boira des de dalt de Peñalara... hi hauré d'anar aviat, em sembla. Qui es vulgui apuntar, que m'ho digui xD

12 comentaris :

Alepsi ha dit...

Publicat 08/11/2006 a 00:27:

Jo me n'hi vaig, David!!!! Que macooooooo!!!! I quin tren me´s curiós!

nur ha dit...

Publicat 08/11/2006 a 00:47:

Sí que és bonic, sí. A mi m'ha fet pensar en el tren de Sòller (però aquell és de fusta). Vinga, alepsi, organitzem una quedada a Peñalar :-P Ostres, i ara, a sobre, amb insomni! Grrrr

Laprí | David ha dit...

Publicat 08/11/2006 a 01:22:

Vine Alepsi, que és un lloc preciós i molt accesible, passaríem un bonic dia allà, ara ja farà fred, però en primavera quan se'n va la neu, és una meravella tombar-te a l'herba que hi ha al costat d'unes cascades d'aigua neta que ve directament de l'alt de la muntanya i de la neu que s'està desfent a dalt, amb aquell soroll de la natura de fons i res més. Si algun dia veniu, no us ho podeu perdre :)

Txell ha dit...

Publicat 08/11/2006 a 08:25:

Ups, amb lo fredolica que sóc jo, no ho passaria massa bé!!! Haurem de fer un raconet per quan comenci a desglaçar, no? Per cert... tu coneixes la Garrotxa? Pq potser hauries de venir tu :P

hyDe ha dit...

Publicat 08/11/2006 a 08:56:

Doncs sí que és maco si :)

efe ha dit...

Publicat 08/11/2006 a 12:46:

Ostres, quina enveja!

Marc '¬¬ ha dit...

Publicat 08/11/2006 a 13:08:

bueno, al final quan quedem? posa la data, va, xD

Laprí | David ha dit...

Publicat 08/11/2006 a 16:15:

Txell, ara ja sí fa fred, però després a la primavera s'hi està de conya. La Garrotxa? uohh, és clar que hi hauré d'anar :)

Marc, posa-la tu la data xD que ets tu qui ha de venir, no jo... crec que hauríem d'haver anat aquí i no a Colmenar quan vas venir... error meu

adagio ha dit...

Publicat 08/11/2006 a 19:41:

ooohhh laprí!! un dia nem a fer la pica d'estats !!!!!! i després nem a peñalara fent ruta amb rodalies jaja

alepsi ha dit...

Publicat 08/11/2006 a 21:48:

Adagio, jo m'hi apunto!!!!!! xDD

nur ha dit...

Publicat 09/11/2006 a 00:00:

Ei, David: bon dia de festa. Que jo sé que avui no aniràs a treballar, que és l'Almudena! Que tinguis molt bon dia :-)

Laprí | David ha dit...

Publicat 09/11/2006 a 00:17:

Jo m'apunto a tot Adagio xD

Nur, no, demà faig guàrdia, treballo, però no importa, estaré bé, amb la ciutat buida :)