dissabte, 11 de novembre de 2006

Trens pa' avorrir - 1ª part

Aquí hi ha la primera de les parts que he fet en vídeo amb tots els trens que tenia gravats. Tot junt amb música de fons per no fer-ho tan pesat. Em va costar de fer uns quants dies, i que el meu ordinador es pengés varies vegades i superés els 70ºc, però ha valgut la pena.

Aquesta primera part es divideix en:

Cançó 1: Everybody's Changing de Keane, inclou Metro de Madrid, Metro de València i Metro de Barcelona.

Cançó 2: Ets on ets de Trulls, inclou FGC i Tram

Cançó 3: Catch My Disease de Ben Lee, inclou trens Renfe.

4 comentaris :

alepsi ha dit...

Publicat 12/11/2006 a 13:22:

Com sempre, un gran vídeo! Fan ganes i tot d'agafar el transport públic!!! xDDDDD De tota manera, vigila amb els escalfaments (de l'ordinadooooor) que qualsevol dia tenim una desgràcia, eeeeeh??? xDDDD Petooons

nur ha dit...

Publicat 12/11/2006 a 13:52:

Bonic vídeo, David :-) Quina feinada que has fet al Youtube!!! Jo ja no tinc tanta paciència per manipular vídeos!

nur ha dit...

Publicat 12/11/2006 a 13:53:

Ah, m'encanta el Catch My Disease. Dóna com bon rotllo, no?

Laprí | David ha dit...

Publicat 12/11/2006 a 23:02:

Si nur, la cançó aquesta és maca, quina pena que l'empresa que l'utilitza no doni tan bon rotllo. Alepsi, no passa res, ahir vaig agafar un pincel i vaig netejar de pols el ventilador de la placa de l'ordinador, i ja no arriba als 70ºc... fins que es torni a posar de pols, és clar... quina feinada cada cop que ho he de fer xD