dissabte, 25 de novembre de 2006

Trucada a la ràdio i trens pa' avorrir - 3ª part (i última)

Ahir vaig parlar per un programa de Catalunya Ràdio, aquest és el tall del programa.

D'altra banda, després de la 1ª part i de la 2ª part, avui poso la tercera i última part de "Trens pa' avorrir", dedicat en exclusiva a la unitat 447 de Renfe Rodalies, que és la que més m'agrada, en quant a trens vull dir, i on tinc l'honor d'aparèixer (sí clar, honor dius... xD). Hi ha les següents cançons:

Cançó 1: La porta dels Somnis de Lax'n'Busto

Cançó 2: El viaje de Antonio Orozco

Cançó 3: Gabriel de Lamb

7 comentaris :

Cristina ha dit...

Publicat 26/11/2006 a 09:06:

Quin honor això de parlar per la ràdio. A mi fa molts anys em va entrevistar el Luís del Olmo,jejeje. Per cert veig que t´apassionen els trens. A mi no gaire després d´agafar el tren durant 12 anys per anar a treballar.

nur ha dit...

Publicat 26/11/2006 a 11:22:

No aconsegueixo descarregar el WAV!!! En canvi, sí que se m'obren la resta de wavs del directori laprimult aquest! Algú l'ha sentit? Bon dia, per cert!

efe ha dit...

Publicat 26/11/2006

Doncs m'ha agradat molt el capítol 3 de la trilogia (que és el primer que veig jo). Em sembla que a mi m'agradaria més sense música, però és un gust personal. O siga que tu ni cas. Un video molt xulo, de veritat.M'has fet venir mono de tren. Ara després aniré a l'estació, encara que siga a comprar el diari.

Laprí | David ha dit...

Publicat 27/11/2006 a 00:05:

Ostres efe, l'estació d'Alacant Terminal, tinc moltes ganes d'anar-hi, que encara no l'he visitat, hauré d'agafar l'Altaria.

Cristina, sí, se li pot arribar a agafar odi si l'agafes durant 12 anys, i més si vas apretat al tren com ara vaig jo, així que espero no odiar-lo jo mai

nur, no l'escoltes el tall? quina cosa més rara que aquest no te'l deixi escoltar i els altres arxius del directori sí

onix ha dit...

Publicat 27/11/2006 a 03:11:

Recorda per la propera demanar que Montilla parli el català tant Be com tu XDDD a part dels pisos clar ;)***

Laprí | David ha dit...

Publicat 27/11/2006 a 09:25:

Ho tindré en compte onix, és una bona recomanació :)

nur ha dit...

Publicat 27/11/2006 a 21:19:

Laprí: o l'Euromed, si ja ets aquí!