divendres, 22 de desembre de 2006

Adéu blocat

Ara, a les 00:22 del dia 22 de desembre, escric l'últim comentari a blocat. No volia marxar, però el mal servei que estava donant no em permetia ni poder escriure res sense saber si sortiria publicat a la primera, a la segona, mai, o ves a saber. I tampoc permetia bé deixar comentaris, que si no sortien, els tornaves a escriure per si de cas, i després sortien per duplicat o triplicat... en fi. Sé que en ser gratuït tampoc es pot demanar massa, però què més que un servei normal i que funcioni. M'ha emprenyat molt la nul·la informació que s'ha ofert des de la pròpia blocat. Jo tinc contractat amb lycos el domini lycos, i per un mal funcionament concret que va durar 4 dies, em van mantenir informat puntualment de què passava, perquè es devia, i quant aproximadament acabaria, i així va ser. En blocat portem des de finals d'octubre, més o menys, amb un mal servei, i en cap moment, en cap moment, s'ha explicat perquè, al principi tothom pensava que seria pel canvia a .cat, però en vista que fa més d'un mes que hi són, i que encara hi ha problemes, penso que hi ha algun problema més. Ara, no han dubtat de posar banners publicitaris de google en una barra a dalt del tot dels blogs, imagino que serà per recaudar diners, per fer funcionar això, potser? No ho sé, i ja, no m'importa, la veritat.
A partir d'aquesta tarda, l'adreça del meu blog serà http://lapriblog.blogspot.com/ (ara encara no s'hi pot entrar), però es podrà entrar des de l'adreça que jo sempre dono, http://www.davidjb.cat/ (lapri.com deixa d'estar operatiu des de setembre de 2015). Quan sigui el moment, ja estarà avisat. Així que, au, vagi bé a blocat, espero i desitjo que torni a funcionar, i als que us hi quedeu, paciència, tard o d'hora se solucionarà.
Per cert, una última cosa. Acaba d'entrar l'hivern, just a aquesta hora, 00:22, i sort a la loteria.

5 comentaris :

El cobrador loco ha dit...

Publicat 22/12/2006 a 00:30:

Haces bien estos blogs funcionande pena.

turrai ha dit...

Publicat 22/12/2006 a 01:11:

La broma ja fa temps que dura. Mira aquest post del setembre del 2005, de quan bloc.cat es deia lamevaweb. I és que alguns blocaires som uns masoques!
o masocaires!

http://turrai.bloc.cat/post/2116/35801

Fraggle ha dit...

Publicat 22/12/2006 a 11:49:

BENVINGUT A BLOGSPOT, AMIC LAPRI!
ja era hora que algu migrés de Blocat i vingués a Blogspot, que és el que li vam recomanar a la Gemminola!

molts anims pk hi ha gent que fa la seva feina de puta pena!!!!!

petons petonets,

Laia / Fraggle

nur-blocaire invisible-bi4lapri ha dit...

Publicat 22/12/2006 a 19:59:

Doncs jo et trobaré a faltar, què vols que et digui? :)

Laprí | David ha dit...

Desde hace mucho Cobrador loco que funciona mal, ya era demasiado.

Ja veig turrai, que no és res nou, que se la bufa bastant a aquesta gent, perquè sinó no és normal.

Gràcies Fraggle per la benvinguda, espero que aquí tot vagi millor.

No em pots trobar a faltar nur, perquè no marxo, continuo aquí, i amb la mateix adreça, lapri.com, aquesta no canvia. I a més, aquí amb tots els articles i comentaris que s'han fet a blocat, ho he passat tot aquí.