divendres, 8 de desembre de 2006

Com la butxaca del Doraemon

 

 

Sempre porto una bossa amb mi per guardar les meves coses quan surto al carrer. Avui m'ha donat per veure que hi tinc guardat. Coses normals. A la primera butxaca he trobat el carnet de conduir, la paperina rosa aquella tan gran que donaven... és que clar, que tingui cotxe des de fa uns pocs mesos no té a veure amb el temps de carnet, des del 24 de març de 2004, aprovat en segones, el primer intent va ser el 15 de març. En aquesta butxaca també em trobo amb un full que diu "Petición de lotes de personal  navidad 2006" buff, això ja no em val, ja ho he demanat tot.

Ficant-me més per l'interior, hi ha una butxaca on guardo sempre les claus. A una altra butxaca tinc un boli, que sempre hi porto, i un portamines. Una butxaca més avall em trobo amb... piles, dues piles, són les de repuesto per si es gasten les de la càmera. A una altra butxaca tinc "Guia de metro" de Barcelona, una targetera amb dues T-10 d'una zona, una caducada i l'altra amb només un viatge gastat, així no n'he de comprar quan vagi a Barcelona, una circular de l'empresa amb els lots de nadal, una papereta de la quiniela de la jornada 13 de 19 de novembre, un paper que em vaig trobar l'altre dia a la renfe que diu per una cara "Si sientes un vacio en tu vida, Dios tiene la solución, él murió por ti, te ama y quiere ayudarte ¿le dejarás que lo haga? acércate a él" uohh, vaja, a més perfectament escrit, per l'altra cara diu "Despierta antes de que te roben los sueños" estava inspirat qui ho va escriure. Més coses a la mateixa butxaca, dues fotocòpies, l'abonament transports on tinc l'abonament mensual de renfe, altres bitllets caducats i la targeta de la consejería de Sanidad de Madrid, també tinc el plànol de metro de Madrid, la segona edició de novembre de 2006, i per últim a aquesta butxaca, la targeta de l'abonament jove de transports, que clar, com a partir dels 21 ja no ets jover per tenir-la, doncs apa, hi porto bitllets caducats, bitllets de 10 viatges de metromadrid i metrosur, i un paper que posa "Calibán - Isaac Asimov/Roger Mc Bride" i el nom d'una llibreria de Madrid.

En una altra butxaca porto les claus del calaix de la feina. A l'última butxaca porto l'Mp3, la càmera de fotos, el trípode i la cartera, i quan la porto, la videocàmera. El mòbil no el porto mai aquí, per si de cas em fot la banda magnètica dels bitllets de rodalies i metro.

Ara que m'hi fixo, tampoc porto tantes coses, de vegades també hi he ficat les claus del cotxe, cd's, cintes mini DV o les ulleres de sol. Jo crec que ja vaig ben servit, algun dia pensaré a portar menys coses, però la càmera de fotos sempre amb mi, sempre. No sé si la resta de la gent que porti bosses a mà portaran tantes coses. Algú més porta moltes coses a la bossa? Penso també, realment és necessari portar tantes coses sempre que surto al carrer? Serà una mania? Segurament.

4 comentaris :

Gatot ha dit...

Publicat 08/12/2006 a 02:57:

kulló, David..........i tot això t'hi quep?

Jo, surto de casa amb les claus del cotxe, les de casa, el tabac, l'encendor, el mòvil i la cartera............tot a les butxaques del pantaló!!!!!!!

Sí que alguna vegada he portat bossa......però em queden les butxaques buides i em sento despullat!!!!

Osti..............ja veig que m'he de fer un canvi d'estructura estètica........

Alepsi ha dit...

Publicat 08/12/2006 a 10:38:

Culló nen!!!! Jajajajajaja!

Jo no sóc una dona prototípica... al bolso hi porto, uns kleenex, un brillo de llavis (s'ha d'anar mona, encara que no es sigui prototípica, no? xDDD), el portamonedes guarro amb les targetes i els carnets necessaris a dins (dni, el de conduir [que el meu ja és de plàstic xDD], la targeta del banc i el carnet jove), una ampolla d'aigua, i ja. Tu diràs poca cosa....

Ara, tu deus tenir l'esquena feta caldo de tant carretejar coses, no? jajajajajaja!

nur ha dit...

Publicat 08/12/2006 a 12:14:

Jo, des de que no fumo, porto ben poques coses a la bossa: m'encanten les bosses grans i ara van mig buides. Les claus de casa, les claus de la feina, el moneder, kleenex, el mòbil, guants a l'hivern i vano a l'estiu, una goma per als cabells i para de comptar.

Com diu l'alepsi, acabaràs amb l'esquena fotuda eh? Què hi fas carretejant el trípode tot el dia? Jo rarament agafo la càmera: algun cop sí que ho faig, segons on vagi, però, de tota manera, la càmera és petiteta :)

El cas és que la bossa que surt a la foto sembla petiteta.

Laprí | David ha dit...

Publicat 09/12/2006 a 00:37:

Doncs sí, m'entra tot aquí, no sé com ho faig, però m'entra tot, a més, se m'havia oblidat, que porto també una llibreta per apuntar-hi curiositats, coses que se'm venen al cap, etc. I no tinc l'esquena feta pols, de vegades em pesa, però són poques les vegades que ho noto pesat, potser després de caminar molt o d'estar molt cansat, sinó no. I la bossa que surt a la foto és on porto tot això, dóna molt de sí. Per cert nur, el trípode és imprescindible si és de nit i vols fer una foto a alguna cosa sense flash que estigui a una certa distància, sinó mai sortirà una foto en condicions :)