diumenge, 3 de desembre de 2006

Després del sopar de nadal

Quan l'altre dia, parlant dels sopars de nadal d'empresa, vaig dir "(...)els jefes, que al sopar no ho són, acostumen a desmadrar-se més que els empleats(...)" no sabia l'encertat que estava, ara explico.

Ahir a la nit vaig tenir jo aquest sopar, i doncs va estar molt bé, al restaurant brasiler aquest va anar molt bé, vaig sortir a ballar amb l'animadora i... bufff, com es mou, i just estava davant de mi... ejem, bé, a part d'això (xD), doncs el sopar va ser de l'estil que m'imaginava, és a dir, beure molt (jo no, que conduia), menjar molt, i pagar molt també, el compte va pujar per valor de 580 € a pagar entre uns quants. La xifra espanta per sí sola.

En sortir, foto de família, i cap a algun lloc de copes, hi vam anar en taxi perquè a algú se li havia ficat al cap d'anar no sé on de Diego de León, val, doncs això, taxi. La cosa és que no sabíem ni on anàvem, perquè el nostre taxi anava on a nosaltres ens havien dit que anéssim, però els del taxi de darrere nostre només van dir "siga a ese taxi".

Vam parar a un local, ple de babosos, perquè amb totes les noies ho van intentar. Hi havia un que estava xerrant amb una, que anava borratxo, i em diu a mi "colega, yo beberé lo que tú bebas" i li dic "pues te pondrás sobrio, porque no bebo nada". Però aquí és on la frase que he escrit al principi i que vaig escriure l'altre dia pren valor. Doncs no sé com va anar la cosa, només sé que el local estava petat de gent, i que la jefa doncs es va agafar a un tio, i es van posar a ballar, però també a besar-se bojament, i quan dic bojament ho dic de debò, ballant i besant-se alhora, muntant-se ella sobre ell. L'única cosa que no em va quedar clar és si el coneixia o no, però això tant fa. Hi havia una passió entre tots dos, que era increïble. Ben fet per ella, i per ell, que s'ho van passar bomba.

Com que feia de taxista, doncs vaig marxar abans, perquè la noia que portava estava cansada, i així ho vaig fer, també ens va acompanyar la companya d'estiu, que va sortir espantada d'allà perquè un tio l'havia dit que era "la mejor de todo el local para echar un buen polvo" i ella "como? largo, largo, fuera de aquí, bicho". Bé, després de sortir vam fer operació buscar taxi, perquè el meu cotxe estava on el restaurant, i nosaltres estàvem bastant lluny. Vam trigar prop de 30 minuts per trobar-ne un. El pitjor, un idiota, que quan vaig veure un taxi lliure, el vaig cridar, i se'm tira un a sobre i empenyent-me dient "eh, que la chica estaba antes" i jo "y qué? nosotros venimos caminando desde arriba" i les meves companyes "bueno bueno, tranquilo tío, que sólo estábamos llamando a un taxi" i tot això perquè voldria impressionar a la noia aquella que no coneixia de res, i que al final es va quedar sense taxi, perquè acabava torn i tornava a Coslada, la gent és gilipolles. Al final en vam trobar un i ja està, ens vam acomiadar de la companya d'estiu, que ella continuava fins a Vallecas, i nosaltres cap a Alcorcón.

Al final vaig arribar a casa sobre 4:30, després de trobar aparcament relativament a prop de casa i a aquelles hores. Va estar bé el sopar, em va agradar, els recomano els sopar de nadal d'empresa, o del que siguin, mentre la companyia sigui bona, tant fa.

9 comentaris :

Alepsi ha dit...

Publicat 04/12/2006 a 10:19:

Joder amb la jefa, no???? xDDDDDD
Ai senyor, senyor... jo no sé si ho voldria veure, això... tot i que com jo seré jefa (què us penseu, que tinc aspiracions, jo, eh??? xDDDD) doncs això, que com seré la jefa no faré aquests espectacles en presència dels meus subordinats... que després et perden el respecte i ja l'has ben cagada.... xDDDDDDD
Me n'alegro que ho passessis bé, Laprí! ;)

kurtz ha dit...

Publicat 04/12/2006 a 13:20:

entre una cosa i l'altra en tinc quatre la setmana que ve, potser és massa, no?

Laprí | David ha dit...

Publicat 04/12/2006 a 14:36:

Quatre Kurtz? Collons, jo no podria amb tant, vols dir que la butxaca t'aguantarà?

Doncs mira Alepsi, ara la tinc al davant i està tan normaleta que no la reconec de l'altre dia... jolin tu, quina passió entre tots dos... quina enveja! xD Quan tu siguis jefa, creus que no ho faràs això? N'estàs segura? Jo si fos jefe no m'importaria, que aprenguin els empleats a passar-ho bé "I qui no ho faci igual que jo, que no vingui dilluns" xDDDD

adagio ha dit...

Publicat 04/12/2006 a 15:39:

clar tio! els sopars son genial si hi van gent guai xD.
Percert, quan tio xungu per allà.. i la jefa??? sense comentaris jajaja al curru tb es posa aixi de besugona?

Laprí | David ha dit...

Publicat 04/12/2006 a 19:14:

Ui, què va què va adagio, a la feina no és pas així, gens, de fet és molt callada, parla lo just. I sí, molts tios xungos, era el barri de Salamanca, el barri adinerat de la capital, i clar, s'ho tenen massa cregut em sembla.

Alepsi ha dit...

Publicat 04/12/2006 a 21:31:

Que chungu ets Laprí! Jajajajajaja! O sigui: "sopar de nadal, amb rollito d'una nit de postres". Qui no aconsegueixi el rollito... despatxat! xDDDD
Home, podria ser una tècnica per motivar als empleats i per fer reestructuració de plantilla..... xDDDDD

Laprí | David ha dit...

Publicat 04/12/2006 a 21:54:

És clar Alepsi, està en joc el bon nom del departament i de l'empresa. Posa't en aquesta situació. A més, si no s'és capaç d'aconseguir un rollo, no s'és capaç per treballar en l'empresa que siguis.

Què dràstic m'he posat. Jo de jefe no seria així ehhh xDD ara, la passió no em faltaria ^_^

Fraggle ha dit...

Publicat 04/12/2006 a 22:11:

Quin mal rollo!!
Pero vas aguantar molt be el tipus lapri! oleee! em treuria el barret si en dugués, pero no soc noia de barrets!
ja de bon principi la punyalada que et claven si que es d'espant!

la jefa, devia anar calenta d'orujo i d'altres coses jajajajaja que foooooooort! com anava la tiaaa!!

pobra noia... dir-li que era la millor del local per fotre un polvo... aquella si que estava feta caldo no? tu que nomes busques divertir-te i et fiquen en un bar de babosos... pa querer divertirse estaba a partir d'aleshores...

que ole els teus webs lapri! que aquell tiu et volia emborratxar i vas aguantar molt be i, sobretot... HAS SOBREVISCUT A UN SOPAR DE NADAL D'EMPRESA!! OOOOH (aplaudiments aqui si us plau)

Felicitats per la gesta!

petons petonets a tots/es,

Laia / Fraggle

Laprí | David ha dit...

Publicat 04/12/2006 a 22:44:

Gràcies pels aplaudiments Fraggle :). Sí, he sobreviscut, amb 40 € menys a la butxaca, però he sobreviscut. I jo no sóc de fotre'm em baralles, però si hagués escoltat el que li van dir a la meva companya ja li hauria dit jo dues paraules a aquell, no m'estranya que marxés amb mi i l'altra companya abans, per continuar allà amb tios babosejant per tot arreu i tocant-te on vulguin, doncs va fer bé.