dimecres, 20 de desembre de 2006

El christmas d'en David


Aquesta felicitació va dedicada a tothom, és clar. Què més dir? Doncs el mateix que diu la imatge. No em va costar gaire fer-la, però com que havia de posar el temporitzador de la càmera, i després m'havia de tirar pel terra, doncs això, i el ninot d'en Shinchan, res, em feia gràcia posar-lo.
També fer un petit anunci, i és que abandono blocat. M'ha costat prendre aquesta decisió, però tal i com estaven anant les coses últimament, i en vista que ni se soluciona ni s'informa, perquè a mi si funciona malament, però hi ha algú al darrere que informa de què està passant, doncs almenys em tranquil·litza, però en aquest cas no ha sigut així. Sentint-lo molt, marxo, però per entrar a la nova ubicació, només caldrà seguir entrant per l'adreça http://www.davidjb.cat/(des del setembre de 2015 passa a ser http://www.davidjb.cat/ per la desaparició de http://www.lapri.com/), ja que aquesta redireccionarà a la nova ubicació. En principi volia esperar encara, mira si sóc confiat, però el dia 22 és el dia del blocaire invisible, i amb el que li ha costat a l'Alepsi de fer i tot això, doncs no volia que per culpa d'aquest servei, anés malament, almenys per la meva banda, així que això.
També una petita cosa, que la necessito explicar, perquè avui he tornat indignadíssim a casa. En arribar a l'estació d'Alcorcón el rodalies, he escoltat crits d'un paio, que li estava cridant a una noia, imagino que la seva nòvia, no sé per quina raó, em sembla que havien perdut alguna cosa i ell deia que la culpa era d'ella, li deia coses com "te vas a enterar del palizón que te voy a dar", al passadís de sota les vies s'han aturat i han continuat cridant, jo els mirava, i ell cada cop estava més nerviós, i ha sigut quan l'ha clavat una bufetada a ella. Llavors he pujat les escales per buscar algun policia, perquè des de fa mesos sempre que hi vaig hi ha 5 o 6 vigilants a l'estació, i una parella de policies municipals. Però s'ha complit la llei de Murphy, ningú, absolutament ningú. M'he emprenyat moltíssim, perquè sempre, cada dia, hi són, fins i tot una vegada recordo haver contat 11 vigilants i 4 policies, i avui ningú. He marxat molt emprenyat, només espero que aquesta noia, que era molt jove, s'adoni que aquell fill de puta no l'estima, perquè no s'insulta ni es claven bufetades a qui estimes. Què hi farem!


Estimat/ada blocaire invisible, puta renfe. El pròxim dia 22 ja sabràs que sóc jo (si no ho saps ja), però tant fa, et tinc preparat una coseta que espero que t'agradarà. Fins llavors.
I a qui em fa de blocaire invisible, ara mateix estic que no puc de content i de feliç, de veritat, estic molt emocionat per això. Moltes gràcies, de veritat.

9 comentaris :

Pd40 ha dit...

Publicat 21/12/2006 a 02:52:

Molt bones festes i que l'any que ve sigui molt bo. A veure si tens sort amb els projectes que tens entre mans i el 2007 és un any de canvis positius.

bi4lapri ha dit...

Publicat 21/12/2006 a 08:01:

Potser és que t'ho mereixes, David :-)

kurtz ha dit...

Publicat 21/12/2006 a 11:38:

Igualment David ; ))))))
Molt xulo el xrstmas

Alepsi ha dit...

Publicat 21/12/2006 a 12:50:

Caram! Jo em pensava que la foto te l'havia fet algú! Surts molt natural!!!!! jajajaja! en sèrio, eh???

Espero que també tu passis un molt bon Nadal i... ens veiem a blogger, doncs!!!! Jajajaja! Tinc ganes de veure el regal que has fet.... ;)

Laprí | David ha dit...

Bon nadal Pd40, sí, espero que el 2007 sigui un any important de veritat.

No ho sé bi4lapri, si m'ho mereixo, però mira, moltes gràcies.

Gràcies kurtz, bon nadal.

Sí Alepsi, és que jo sóc tot un professional amb la càmera xD Bon nadal, i ens veurem divendres a la tarda-nit allà ;)

bi4lapri ha dit...

Publicat 21/12/2006 a 22:34:

Hmmm, i si fos una amiga, David?

Laprí | David ha dit...

Doncs si fos una amiga, mira, tant m'hi fa, jo ja estic content i feliç.

Jordi i Elisa ha dit...

Publicat 21/12/2006 a 23:37:

Hola David!

Rebut el X-mas a València, moltes gràcies. Et desitgem també bon nadal i feliç any nou!

Molt Wapa la foto,
fins aviat!

Laprí | David ha dit...

Que ho passeu molt bé tots dos. A veure si em passo per València algun dia i us faig una visita :)