dilluns, 18 de desembre de 2006

El Nadal d'Alcorcón

Avui m'he passat una hora a l'oficina de Cantarranas d'Alcorcón de Correus espanyols per enviar uns christmas a algunes persones. Primer ho he intentat a l'oficina del centre comercial Castellana de El Corte Inglés en sortir de la feina, però una cua quilomètrica, més llarga que les que s'hi formen en rebaixes, m'ha fet canviar d'opinió i venir a la que tinc aquí. Després del apretón del rodalies, he arribat aquí. He comprat abans sobres i segells, cal posar-hi un de 0,28 i un altre de 0,01 €, tots dos amb la cara del rei :S.

Abans d'arribar a l'oficina em trobo amb el Nadal d'Alcorcón:

Una miqueta mogut m'ha sortit el Nadal d'Alcorcón

I després a l'oficina, una cua que arriba fins al carrer. Escric les adreces amb boli, quan una dona em ve "ay mi niño, me puedes ayudar a escribir una dirección, que yo no veo" i l'ajudo, al cap d'uns minuts "ay mi niño, perdóname otra vez, me puedes escribir mi dirección, que también hace falta" i doncs li escric la seva adreça. Després d'això, fico el christmas als sobres, los chupo per tancar-lo, em fico el rei a la boca, i em poso davant el mostrador, com que no em refio gaire de Correus espanyols, doncs decideixo enviar alguns per certificat, el que em dóna de sí la butxaca, perquè almenys alguns arribin segurs.

Després d'això, doncs marxo a casa, són les 8 del vespre ja. Arribo a casa, veig un christmas de l'empresa, i de seguida em poso a estudiar, després d'això que acabo de fer i del dia cansat a la feina, però tant fa. I dic tant fa perquè el dia 5 de gener em donen vacances, dues setmanes lluny d'allà, després de les festes per aprofitar-lo millor... ai què bé! Ja començo a fer plans... bé, de fet els plans ja els tinc, ara concretaré dates i doncs, cap allà (un altre allà que l'anterior) uns dies. Ara estic content, veus?


Hola blocaire invisible, bona nit. Avui no se m'acut cap pista, però em sembla que estàs content/ta, o això crec, vagi bé.

I per si algú vol veure el blog que m'ha fet el meu blocaire invisible, a dalt, a l'enllaç que posa "Tinc un amic" el podreu veure.

8 comentaris :

Pd40 ha dit...

Publicat 19/12/2006 a 01:14:

XDXD Avui també hem estat acabant de fer les nostres postals. Ens han venut uns magnífics segells amb una ponsètia de 0'29 autoenganxables. Tot molt nadalenc. Les envies certificades? A veure si pensaran que és una multa :)

El cobrador loco ha dit...

Publicat 19/12/2006 a 01:17:

Tu blog es cojonudo. De lo mejor que he visto por aquí. Yo intenté ver Cortilandia con mi niño y no pude de la gente que había. Realmente es una chorrada, no se como va tanta gente.
Que te vaya bien por Madrid, amigo.

onix ha dit...

Publicat 19/12/2006 a 04:05:

vols fer el favor de mirar què et fots a la boca !!!
jajajajaa a veure si tindrem un disgust ;)**

Farlopa ha dit...

Publicat 19/12/2006 a 11:26:

Quina currada no lo del teu amic invisible, que ben parit ja m'agradaria a mi que el meu amic invisible s'ho curres tant jajajajajjaa Va que encara s'ho prendrà malament... jejejeje Aprofito el teu bloc per deixar-li una pista al meu amic blocaire invisible, està en aquest cercle de les teves amistats !!!! jejejejee

Alepsi ha dit...

Publicat 19/12/2006 a 18:18:

Farlopa... ¬¬.... en fins... xDDDDDDDD

Caram, caram, David, certificats envies els christmas???? Jurl!

nur ha dit...

Publicat 19/12/2006 a 20:31:

Osti, sí, m'ha sobtat el mateix que a l'alepsi: és època de refiar-se de la bondat de la gent, no? (inclosos els organismes estatals) :-P

Jo, com que fa anys que no envio felicitacions de Nadal en paper, no tinc tots aquests problemes. Ja sé que fa bonic, ja, però, digue'm mandrosa.

adagio ha dit...

Publicat 20/12/2006 a 16:05:

bua tio! tens vacances després de Nadal! xDD uenu aprofita el màxim! i fes moltes rodalies jaja k tio fent certificats xD

Laprí | David ha dit...

No crec que pensin que és una multa Pd40, però bueno, com que la meva lletra és una mica rara i tal, i tenia alguns euros sueltos, doncs he certificat algun.

El cobrador loco, yo cortylandia aunque esté petado de gente, lo veo, como sea, me encanta xD

Tranquil·la onix, que després em vaig enjuagar la boca ben bé per evitar problemes gàstrics xDDD

Doncs sí, molt ben parit el meu blocaire invisible, crec que sé qui és ja, però no ho diré, ja ho confirmaré el dia 22.

Així és Alepsi, certificats, i em sembla que el teu era un d'aquests.

nur, és època, sí, però el funcionament dels organismes és sempre el mateix, sigui nadal o juliol, així que per si de cas, ens estalviem un problema :)

Sí adagio, per fi vacances, després de la bogeria del nadal, iuju xD Faré algunes rodalies, però també més coses.