dilluns, 25 de desembre de 2006

I això és nit de Nadal?

És el que es fa en aquesta època, anar a passar-lo amb família i tal. Jo personalment no m'he mogut gaire, només he anat a un municipi de Toledo molt a prop de Madrid, tant a prop que té de prefix dels telèfons el 91 de Madrid.

En la majoria dels casos és una nit especial, on la família es reuneix per explicar-se coses, cantar nadales, veure la gent que veus poc, i tot això. En el meu cas, no passa de ser un sopar més. I explico, perquè ni ens hem reunit família que fa anys que no ens veiem, ni hem fet res de diferent. De fet, em vaig ficar al llit abans que mai, i no vaig passar de mirar la televisió, menys el missatget d'aquell, és clar, i poc més. No vaig sortir de casa tampoc, ni hauria volgut. Primer, on surto? Aquí no conec absolutament a ningú, i no tinc ganes de conèixer a ningú tampoc en aquest poble. Segon, el fred que hi fotia, i allà enmig del camp encara més... bé, estan fent xalets per tot arreu, d'aquí a no res no serà camp... però això és una altra història. Tercer, tenia son, així que em vaig ficar al llit i en poc temps em vaig adormir, mentre de fons escoltava la resta de la gent a la planta baixa jugant a cartes, que és el que fan tot l'any. En resum, una murga de nit de nadal.

Tampoc és que vulgui que sigui com he dit al principi, una reunió de família on explicar-se coses, cantar nadales i tal, però que almenys, ja que anem fins allà per ser el dia que és, que no sigui un sopar més, com si en comptes de ser 24 de desembre fos 17 de juny, per posar un exemple.

Espero que el Nadal de la resta de la gent hagi sigut més entretingut que el meu. A partir d'ara m'ho pensaré, perquè si ha de ser així cada any, millor em quedo a casa tot sol, total, no canviaria gaire... bé, primer a veure com em trobo d'aquí a un any, que queda molt.

7 comentaris :

williams ha dit...

això és el que passa per tenir espectatives. No s'ha d'esperar res... ni res ha de ser "com ha de ser". Estàs viu i sa... què més vols???

ai senyor, avui em toca estar metafísica... ja em perdonaràs : )

a veure si el sant esteve és millor (allà que no és festa)

efe ha dit...

Hola company, benvingut a blogger...

Doncs el meu nadal s'assembla força al teu. O siga que e m sembla que allò que dius que hauria de ser de tal manera ho deu fer ben poqueta gent.

De tota manera, ei, que ho aconseguesques.

Laprí | David ha dit...

El Sant Esteve aquí és una merda perquè no és festa, així que no em val de res :@ ... què hi farem. Jo en realitat Williams no vull res, només que em sembla una bestiesa que per fer un sopar com qualsevol altre ens hem de reunir precissament aquest dia.

efe, al final resulta que el tradicional és fer el que nosaltres fem... per això millor fer-ho a l'estiu, que almenys pots estar pel carrer sense passar fred... vamos, digo yo xD

iruNa ha dit...

És que pel fet de ser "nit de nadal" no significa que sigui "nit especial"... gràcies a deu hi ha moltes més nits durant l'any que són molt més especials que aquesta. Tot depèn de la companyia, però estic amb tu, ja que hi eres hagués pogut ser-hi tota la família!!

Cristina ha dit...

Per mi el Nadal no és una festa especial. Molts anys m´ha tocat treballar inclús la nit de cap d´any i no passa res. Això de treballar a la sanitat té aquestes coses. Arriba un moment que t´hi acostumes. Per mi pot ser Nadal en qualsevol moment de l´any. L´esperit nadalenc de bon rotllo d´aquests dies hauria de ser els 365 dies de l´any.

Laprí | David ha dit...

Sí iruna, hi ha nits molt més especials que aquesta, i a més les altres nits no són tan planificades, perquè aquesta ja saps quan serà, les altres poden sorgir en qualsevol moment.

Osti Cristina, treballar en cap d'any en un hospital pot ser molt dur segons el que vegis, sobre tot si treballes en urgències. Tant de bo fos com dius tu, bon rotllo generalitzat durant tot l'any... què fàcil sembla però què difícil que és.

nur ha dit...

Ànims, David! Potser l'any que ve revius allò d'aquell anunci que deia "Vuelve a casa, vuelve, por Navidad" perquè ja has fugit a la destinació on vols marxar :)