dilluns, 11 de desembre de 2006

La prova de que estic gilipolles

Aquesta és la prova de que estic gilipolles. Per si algú no ho enten (algú ho enten?) posaré una cosa que ho aclarirà (espero), fixeu-vos en els quadres vermells i el verd.

Doncs per si algú després d'això encara no sap perquè estic gilipolles, dir que jo agafo el tren a Atocha i em baixo a Alcorcón. Imagino que després d'aquest aclariment se sàpiga ja perquè estic gilipolles. I és que avui m'he dormit al tren i m'he despertat a l'última estació de la línia.

No seria res d'excepcional sinó fos pel dia tan infernal que he passat avui a la feina. Des que hi porto, ja gairebé 11 mesos, puc assegurar que avui ha sigut el pitjor dia de tots. Diversos factors així ho han propiciat, entre falta de gent, trucades constants i algunes que més val no tornar a tenir, he esclatat. Avui per primera vegada, després d'una trucada en la que no podia més, i just en penjar-la, em va entrar una altra, però la vaig penjar dient "ja n'hi ha prou", vaig tirar els cascos sobre el telèfon i m'he dirigit al lavabo. Aquí m'he tancat en una de les portes, i m'he recolzat sobre ella. Respira, inspira, tranquil·litat, que ja són més de les 5 i en menys d'una hora marxes. He sortit, m'he pentinat, i de nou a això.

Amb tot això, no he pensat cap pista pel meu/la meva blocaire invisible. Doncs res, com que segur que ho llegiràs, i encara que no sàpigues que ets tu, doncs ho ets, tingues-ho clar, perquè ets una persona molt especial. D'acord?, ja et prepararé alguna coseta, i així m'oblido de la feina una estona :)

19 comentaris :

gemminola ha dit...

Publicat 11/12/2006 a 23:20:

Jajaja mira que dormir-te al tren ¬¬

Jo una vegada em vaig adormir al metro, i anava amb una amiga, que també es va adormir, pensa que vam agafar el metro a rocafort i quan ens vam despertar estàvem a hospitalet, que més o menys sería com unes parades abans de la que havíem pujat xD D´aixo fa anys eh! Que teniem uns 17 anys, encara no se com no ens van robar res les dues allí dormint a pierna suelta xD

nur ha dit...

Publicat 11/12/2006 a 23:31:

Bah, David, això hi ha gent a qui li passa cada dia, que s'adorm i es passa d'estació. A mi no em passa mai perquè miro de no dormir-me: ja és prou dur haver-se de despertar un cop com per haver-ho de repetir. Déu me'n guard :)

Em temo que avui ha estat un mal dia per a molts i és que el fred ens atonta i agilipolla, sí.

Laprí | David ha dit...

Publicat 11/12/2006 a 23:45:

No m'havia passat abans gemminola, dormir sí, però tant. Coi, però lo teu xDD

nur, el mal dia, espero que només hagi sigut avui, que sinó :S

kurtz ha dit...

Publicat 12/12/2006 a 00:08:

xDDDD Això ens ha passat a tots els que agafem el tren, no? Jo, una vegada, vaig agafar el tren que va a Lleida via Roda per anar a Reus. Fatal. Em vaig despertar a Valls va ser? No ho sé. Torna enrera i agafa un altre tren. Tres en total. Fatal.kurtz

Pd40 ha dit...

Publicat 12/12/2006 a 01:35:

Doncs m'apunto a la teoria del Kurtz. Tots els que agafem (agafava) el tren per anar a treballar ens ha passat un dia o altre. El dia que em va passar em vaig despertar corrents al sentir el xiulet que tancaven portes, no vaig arribar a temps i quan ja m'estava maleint em vaig adonar que encara no havia arribat a l'estació que em tocava. Però quin mal rollo aquells segons!!

Alepsi ha dit...

Publicat 12/12/2006 a 07:27:

Doncs dec ser la rara, per variar... però... només m'ha passat un cop lo de passar-me de parada, i va ser al metro, fa un parell de setmanes... i només va ser una parada. Jajajaja!
En fi David, que avui és un nou dia, que cal començar amb un somriure, som-hi, mira't al mirall, somriu.... més... MÉS!!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaara!
Au, no et treguis aquest somriure i contesta les trucades amb ell, ja veuràs com el dia passa més ràpid! xDDD

Laprí | David ha dit...

Publicat 12/12/2006 a 09:50:

Osti Kurtz, això és pitjor, perquè al meu cas els trens surten cada 6 minuts d'origen i Móstoles està al costat d'Alcorcón, però en el teu, en un regional i a Valls, jolin xD

Bé, vas tenir sort Pd40, de fet això teu ho veig cada dia en molta gent, que es desperten exaltats quan es tanquen les portes, mirant, i quan veuen el nom de l'estació, es relaxen i es tornen a dormir.

Alepsi, si tu ets rara, jo també, perquè aquesta és la primera vegada que m'ha passat. Aiiii Alepsi, el teu missatge m'està fent somriure molt i molt, ja m'està mirant la gent xD doncs si no els agrada que no mirin, moltes gràcies :D

kurtz ha dit...

Publicat 12/12/2006 a 10:54:

Per cert, ahir em vaig equivocar de línia del metro, per sort vaig canviar de línia abans del tancament de portes. Avui no he tingut tanta sort, m'he equivocat una altra vegada de línia i he fet una parada en metro i la resta caminant. (En descàrrec meu diré que només fa un mes que he canviat de rutina de transport i quasi cada dia vaig a peu.)

Laprí | David ha dit...

Publicat 12/12/2006 a 11:23:

El metro de BCN és una mica embolicós, perquè jo m'hi he arribat a perdre, pels pasadissos de Pl. Catalunya entre la L1 i la L3, però només una vegada :P

efe ha dit...

Publicat 12/12/2006 a 13:37:

L'alepsi està idiota. Tu, gilipolles. Però què us passa a tots?

kurtz ha dit...

Publicat 12/12/2006 a 13:52:

Laprí: ets molt benevolent amb mi. xDDDD Vaig empanat, que no estic acostumat a matinar!

Laprí | David ha dit...

Publicat 12/12/2006 a 15:37:

efe, són els dilluns, que són dolents amb nosaltres.

kurtz, si necessites despertar-te, t'invito a que provis a agafar un dia de diari el rodalies a les vies 1 i 2 d'Atocha, si aquí no et despertes, llavors lo teu és crònic xD ... bé, jo no hauria de parlar molt alt, que un matí em vaig recolzar en el braç d'una persona i vaig tancar els ullets... uhhhmm, ka bé xDD

Farlopa ha dit...

Publicat 12/12/2006 a 16:14:

No passa res company de dies bons com de dolents tothom en te, segur que avui ja ha canviat la truita, pensa que cada dia surt el sol :) jejej Passis una millor tarda avui !!!!

Cristina ha dit...

Publicat 12/12/2006 a 19:10:

Hola David, això de blocat és massa. Acaba amb la paciència de tothom. Doncs jo m´he adormit més d´una vegada al tren i no passa res,jejeje. Només que se´m queda cara de babau quan me n´adono,jejeje. Si és que no es pot dormir tan poc a casa. Desprès passa el que passa.

Cristina ha dit...

Publicat 12/12/2006 a 19:11:

Me l´ha publicat a la primera. Visca!!! Això s´ha de cel.lebrar.

adagio ha dit...

Publicat 12/12/2006 a 19:56:

bua tio! vieg que els planetes excepte plutó xD, no estan aliniats jaja a veure si tens més sort.. jo de tu posari un despertador al tren jaja
apa laprí! molta sort molta sort tio!

bi ha dit...

Publicat 13/12/2006 a 22:33:

Que no, que tu no pots tenir cap dia gilipolles!!!!!!!!!!!!!!!!

I, si no un altre estona bona: http://www.youtube.com/watch?v=AyTs-orP1u8

Ei! Que la mare vol aprendre informàtica! Bon´ssim!

Laprí | David ha dit...

Publicat 13/12/2006 a 23:38:

Osti bi, aquest és un dels capítols mítics d'en Shinchan, quan vol i no sap ni fer servir el ratolí la Misae xD

acróbatas ha dit...

Publicat 19/12/2006 a 17:39:

Jejeje, això del trens ens ha passat alguna vegada a tots, no? Si no és així, jo també sóc gilipolles.

M'agrada com expliques el teu dia a dia. Fa temps que et segueixo, des que un amic em va explicar que una companya de feina t'havia deixat un post-it amb una nota el dia que marxava... i ara ja et tinc als meus "favoritos".

Em queden 2 dies per llençar els cascos per darrer cop sobre la taula i sortir corrents... :-)

Petonet!